x
ازبررسی وضعیت بافت تاریخی شهر تابرگزاری جشنواره فانوس در پنجاه ونهمین نشست شورای اسلامی شهر رفسنجان

ازبررسی وضعیت بافت تاریخی شهر تابرگزاری جشنواره فانوس در پنجاه ونهمین نشست شورای اسلامی شهر رفسنجان

رئیس واعضای شورای اسلامی شهررفسنجان درجلسه علنی شورا ضمن بررسی لوایح و نامه های واصله از شهرداری به بررسی وضعیت بافت تاریخی شهر پرداختند. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهررفسنجان ، درپنجاه ونهمین جلسه علنی شورا که به ریاست…


  • ۱۴۰۱/۰۳/۳۰

رئیس واعضای شورای اسلامی شهررفسنجان درجلسه علنی شورا ضمن بررسی لوایح و نامه های واصله از شهرداری به بررسی وضعیت بافت تاریخی شهر پرداختند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهررفسنجان ، درپنجاه ونهمین جلسه علنی شورا که به ریاست سیدحسین رحیمی و باحضور اعضای شورا ودو خبرنگار پایگاه خبری خانه خشتی ورفسا نیوز در سالن جلسات شورا برگزار شد ؛ لوایح ملکی و نامه های فرهنگی جهت برگزاری با مشارکت شهرداری مطرح و پس از بحث و تبادل نظر اعضا مورد موافقت و تصویب اعضای شورای اسلامی شهررفسنجان رسید.

بر اساس این گزارش، همچنین نامه پیشنهاد شهرداری مبنی بر برگزاری کلاس های تابستانی در محلات مطرح و تصویب شد.

در ادامه نامه پیشنهاد شهرداری مبنی بر برگزاری جشنواره فانوس در صحن شورا مطرح وبا پیشنهاد مذکور موافقت گردید.

در ادامه مهندس فتحی پور و مهندس شهاب الدینی رئیس و کارشناس اداره بازآفرینی شهرداری با حضور در صحن شورا به ارائه گزارش عملکردی از اقدامات خود طی ماه های گذشته پیرامون بافت تاریخی شهر به ویژه بازار قدیم پرداختند.

بر پایه این گزارش ؛ در این نشست مسائل مربوط به هویت تاریخی شهررفسنجان و احیاء بناهای ارزشمند میراثی این شهر برای رونق گردشگری مورد توجه قرار گرفت.

مطالب مــرتبط