x
از اهدای ملک ۶ و نیم میلیاردی تا تجلیل از فوتبالیست خیر تیم مس در  سومین همایش خیریه کوثر مهر رفسنجان

از اهدای ملک ۶ و نیم میلیاردی تا تجلیل از فوتبالیست خیر تیم مس در سومین همایش خیریه کوثر مهر رفسنجان

  حضور دکتر مه لقا حکمت رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر رفسنجان در سومین همایش خیریه کوثر مهر رفسنجان به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان سومین همایش خیریه کوثر رفسنجان با حضور فرماندار؛ امام جمعه ؛ دادستان ؛…


  • ۱۴۰۰/۱۱/۰۱

 

حضور دکتر مه لقا حکمت رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر رفسنجان در سومین همایش خیریه کوثر مهر رفسنجان

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان سومین همایش خیریه کوثر رفسنجان با حضور فرماندار؛ امام جمعه ؛ دادستان ؛ رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر ؛ خیران بزرگی از کشور و شخصیت‌های ورزشی و فرهنگی کشوری و بومی و جمعی از مسؤولان در تالار خیام دانشگاه ولیعصر(عج) در حالی برگزار شد که مانند دو همایش قبل مردم کریم و سخاوتمند رفسنجان در بخشش اموال خود برای نیازمندان از یکدیگر سبقت گرفتند.

در این همایش بازیکنان تیم افتخارآفرین مس رفسنجان هم با سرمربی و مسؤول فنی تیم حضور داشتند. در جمع بازیکنان مس یک بازیکن خارجی حضور دارد که در انجام کارهای خیر آوازه جهانی دارد.گادوین منشا بازیکنی که اخیرا چهار کودک رفسنجانی بازمانده از تحصیل را زیر چتر حمایتی خود گرفته و به مدرسه بازگردانده است و از سوی خیران مورد تجلیل قرار گرفت.

وثوق مدیرعامل خیریه مهرانه زنجان نیز در این همایش بیماران رفسنجانی که نیازمند رادیوتراپی دارند را به زنجان دعوت کرد که با هزینه این خیریه تحت درمان قرار گیرند و بیماران اعزامی رفسنجان به تهران هم از مهمانسرای مهرانه زنجان در پایتخت استفاده کنند.

اما این همایش  زیبایی‌های دیگری هم داشت؛ ازجمله تقبل هزینه ساخت ۵ واحد ساختمان پروژه مسکونی خیریه توسط چهار خیر و اهدای ملکی به ارزش ۶ و نیم میلیارد تومان و اهدای یک منزل مسکونی به متراژ ۵۰۰ متر از سوی خیر دیگری که برای این کار عجله هم داشت.

برگزاری کلاس‌های فرهنگی هنری رایگان هم از سوی رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی هدیه‌ای برای نوجونان و جوانانی بود که به‌دلیل نداشتن بضاعت مالی از این کلاس‌ها بی‌بهره‌‌اند.

در این همایش محمدرضا طالقانی رئیس اسبق فدراسیون کشتی ایران هم میهمانی ارزشمند بود که به بیان خاطراتی از ۳۴ سال پیش در کرمان با سردار دل‌ها پرداخت.

 

مطالب مــرتبط