x
افتتاح بزرگترین مجموعه سنتی استان در رفسنجان به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس هتل باغ

افتتاح بزرگترین مجموعه سنتی استان در رفسنجان به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس هتل باغ

به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس هتل باغ بزرگترین مجموعه سنتی استان با حضور فرماندار ، رئیس واعضای شورای اسلامی شهر ؛ شهرداررفسنجان در مجموعه هتل باغ افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان از آن جایی که…


  • ۱۴۰۰/۱۰/۰۱

به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس هتل باغ بزرگترین مجموعه سنتی استان با حضور فرماندار ، رئیس واعضای شورای اسلامی شهر ؛ شهرداررفسنجان در مجموعه هتل باغ افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان از آن جایی که سفره خانه ها علاوه بر ارائه خدمات غذایی متنوع و موسیقی بومی و محلی دارای معماری دل انگیز سنتی هستند، همواره مورد توجه گردشگران و در نتیجه سرمایه گذاران بوده است.

در همین راستابزرگترین مجموعه سنتی استان ؛ سفره خانه مجموعه هتل باغ با معماری سنتی وبومی که نام « شمس العماره » را بر خود دارد به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس هتل باغ و در زمینی به مساحت ۶۰۰ مترمربع و با سرمایه گذاری ۲۵ میلیارد ریال بخش خصوصی تجهیز شده است که با حضور فرماندار ، رئیس واعضای شورای اسلامی شهر ؛ شهرداررفسنجان ؛ روسای ادارات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ؛ فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و جمعی از مسئولین افتتاح وبه بهره برداری رسید.

با بهره برداری از این سفره خانه سنتی برای ۱۱ ؛نفر ایجاداشتغال شده است، این مجموعه دارای ۶ سالن با فضایی به سبک سنتی میباشد فضای سبز، آبنما، آشپزخانه از دیگر بخش‌های این سفره خانه به شمار میروند.

مطالب مــرتبط