x
افتتاح دوپروژه عمرانی(پل) شهرداری در رفسنجان با حضور معاون استاندار

افتتاح دوپروژه عمرانی(پل) شهرداری در رفسنجان با حضور معاون استاندار

با حضور موسوی آیت الهی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان دو طرح عمرانی شهرداری (پل شهری) در رفسنجان افتتاح و موردبهره برداری قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان دو طرح عمرانی شهرداری (پل شهری )…


  • ۱۴۰۱/۰۸/۱۰

با حضور موسوی آیت الهی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان دو طرح عمرانی شهرداری (پل شهری) در رفسنجان افتتاح و موردبهره برداری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان دو طرح عمرانی شهرداری (پل شهری ) با حضور معاون استاندار ؛ رئیس واعضای شورای شهر ، شهردار وجمعی از معاونین مدیران شهری شهرداری با اعتبار بیش از ۸۰ میلیارد ریال در رفسنجان افتتاح شد.

برپایه این گزارش در حاشیه این افتتاحیه معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان‌ در توضیح مشخصات این طرح ها مطرح کرد: یکی از طرح ها پل امام حسین (ع) است که با مساحت ۶۰۰ متر مربع و اعتبار به کار رفته ۴۳ میلیارد ریال احداث شده که از این میزان ‌۴۰ میلیارد ریال صرف ابنیه سازی و اسفالت و ۳ میلیارد ریال هم نرده و گاردریل نصب شده است.

سیدعلی باقری افزود: طرح دیگر نیز پل تقاطع بزرگراه خلیج فارس است که با مساحت ۷۵۰ متر مربع و اعتبار ۴۵ میلیارد ریال اجرا شده است.

وی تصریح کرد: اجرای این دو پروژه طی یک ماه اخیر به منظور جلوگیری از بروز سیل به داخل شهر صورت گرفته است.

مطالب مــرتبط