x
افتتاح نمایشگاه نقاشی افراد دارای معلولیت در رفسنجان

افتتاح نمایشگاه نقاشی افراد دارای معلولیت در رفسنجان

نمایشگاه نقاشی افراد دارای معلولیت با هدف شناساندن توانمندی‌های این قشربا حضور رئیس واعضای شورای شهررفسنجان ومعاون هنری شهرداری در فرهنگسرای جوان شهرداری افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان برگزاری اینگونه نمایشگاه ها برای افراد دارای…


  • ۱۴۰۱/۱۲/۱۰

نمایشگاه نقاشی افراد دارای معلولیت با هدف شناساندن توانمندی‌های این قشربا حضور رئیس واعضای شورای شهررفسنجان ومعاون هنری شهرداری در فرهنگسرای جوان شهرداری افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان برگزاری اینگونه نمایشگاه ها برای افراد دارای معلولیت، فرصت مناسبی برای کسب مهارت‌هایی از قبیل ابراز وجود، برقراری ارتباط با دیگران، پیدا کردن هویت و جایگاه اجتماعی، مسوولیت پذیری، وقت‌شناسی و مدیریت زمان است و انجام فعالیت های گروهی، رسیدن به هدف، دوست یابی، اعتماد به نفس و عزت نفس را در میان معلولان افزایش می دهد.

این نمایشگاه از امروز ۱۰ اسفند ماه در فرهنگسرای جوان شهرداری رفسنجان برپا شده و تا ۱۲اسفندماه ادامه خواهد داشت.

در این نمایشگاه بیش از ۵۰ قطعه نقاشی از آثار نقاشی ۴ معلولین بصورت رنگی و سیاه و سفید در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

ضمنا این نمایشگاه به مدت ۴ روز از ساعت ۱۶ الی  ۱۹ در محل فرهنگسرای جوان شهرداری واقع در بوستان جوان پذیرای همشهریان وعلاقه مندان خواهد بود.

گزارش وعکس:فاطمه استادحسینی

 

مطالب مــرتبط