x
افتتاح نمایشگاه نقاشی نقاشان کوچک مدرسه هادوی

افتتاح نمایشگاه نقاشی نقاشان کوچک مدرسه هادوی

حضور سید حسین رحیمی در آیین افتتاح نمایشگاه نقاشی نقاشان کوچک مدرسه هادوی به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان صبح امروز ۲۱ اردیبهشت ماه نمایشگاه نقاشی در قالب نقاشان کوچک در نگارخانه فرهنگ افتتاح شد. این نمایشگاه به…


  • ۱۴۰۲/۰۲/۲۱

حضور سید حسین رحیمی در آیین افتتاح نمایشگاه نقاشی نقاشان کوچک مدرسه هادوی

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان صبح امروز ۲۱ اردیبهشت ماه نمایشگاه نقاشی در قالب نقاشان کوچک در نگارخانه فرهنگ افتتاح شد.

این نمایشگاه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان و مدرسه هادوی با حضور سید حسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان ؛ ترک آبادی سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و جمع کثیری از خانواده های کودکان و علاقه مندان درمجموعه نگارخانه فرهنگ بوستان مطهری افتتاح شد.

برپایه گزارش؛ در بازدید از نمایشگاه طی سخنانی عنوان شد: پیوند کودکان با دنیای فرهنگ و هنر رشد ذهنی کودکان را به همراه داشته و موجب بروز خلاقیت و ارتقاء فرهنگی جامعه می گردد.

لازم به توضیح است در این نمایشگاه بیش از ۵۰۰ تابلوی اثر نقاشی در سبک آزاد هنری و با ابزار هنری مداد رنگی و آبرنگ و مداد شمعی و گواش و پاستل توسط کودکان ۷ تا ۱۰ سال طراحی و به نمایش گذاشته شده است

ضمنا این نمایشگاه به مدت دو روز؛ صبح ها از ساعت ۹ الی ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۲۰ جهت بازدید شهروندان و علاقمندان دایر می باشد.

مطالب مــرتبط