x
انچه در فروردین ماه ۱۴۰۲ درشورای اسلامی شهررفسنجان گذشت  

انچه در فروردین ماه ۱۴۰۲ درشورای اسلامی شهررفسنجان گذشت  

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهررفسنجان ، چند هفته اخیر را با برپایی سه جلسه شورا ،دیدار و ملاقات مردمی ،برگزاری نشستهای مختلف در قالب کمیسیونهای تخصصی شورا وحضور درضیافت افطاری و راهپیمایی روز قدس و…. سپری نمودند. به گزارش…


  • ۱۴۰۲/۰۲/۰۴

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهررفسنجان ، چند هفته اخیر را با برپایی سه جلسه شورا ،دیدار و ملاقات مردمی ،برگزاری نشستهای مختلف در قالب کمیسیونهای تخصصی شورا وحضور درضیافت افطاری و راهپیمایی روز قدس و…. سپری نمودند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان ،اعضای شورا طی این مدت در سال جاری سه جلسه شورا را به ریاست سیدحسین رحیمی برگزار نمودند که طی آن ۳۲ لایحه شهرداری رفسنجان از جمله لوایح نامگذاری معابر سطح شهر؛ اجرای برنامه فرهنگی ده محله ده شب ؛ برگزاری جشن تکلیف و روزه اولی ها ؛ ساماندهی بزرگراه میدان امام حسین (ع)تا میدان مس(ورودی کرمان به رفسنجان)؛مراسمات وبرنامه های ماه رمضان ؛ بخشودگی عوارض؛  تفکیک و….. پس از بررسی به تصویب رساندند.

همچنین، در این جلسه سید حسین رحیمی رئیس شورای شهرضمن قدردانی از زحمات و تلاش های بی وقفه شهردار ومجموعه مدیریت شهری از عملکرد مجموعه تحت امرشان در ایام نوروز که شامل نصب المان های نوروزی ؛ گلکاری؛ نصب بنر ؛افزایش زیبایی بصری شهری بوده است؛ افزود: کیفیت برنامه های نوروز امسال نسبت به سال قبل بالاتر بود که جای تقدیروتشکر از مجموعه شهرداری دارد ان شالله با توکل به خدا و در سایه همدلی و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر ومدیریت شهری شاهد اجرای فعالیت های عمرانی و خدماتی زیادی در سطح شهرخواهیم بود.

مهندس کهنوجی شهردار رفسنجان نیز ضمن ارائه عملکرد از اجرای پروژه های عمرانی وخدماتی و…در ایام نوروز و پایان سال ۱۴۰۱ عنوان کرد: مدیریت شهری همواره به پیشرفت پروژه ها در همه نقاط می اندیشید و مصمم است که فضای بهتری را برای شهروندان ایجاد کند

وی از حمایت و پشتیبانی اعضای شورای اسلامی شهر در اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی شهرداری که نقش بسزایی در تسریع امور داشته است قدردانی نمود.

براساس این گزارش ؛همچنین طی این مدت سه جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر رفسنجان به ریاست سیدابراهیم صباغ جعفری با هدف بحث و بررسی پیرامون برنامه های فرهنگی متناسب با ماه مبارک رمضان توسط مدیریت شهری رفسنجان در ساختمان این نهاد مردمی برگزار شد و طی آن برنامه های سازمانهای زیباسازی ،فرهنگی ورزشی وبرنامه اعتکاف وداع با ماه مبارک رمضان و هفته هنر انقلاب اسلامی ؛ جشن تکلیف ویژه روزه اولی ها؛ مراسمات وبرنامه های ماه رمضان با حضور مدیران مربوطه تشریح شد.

این گزارش می افزاید از دیگر جلسات برگزار شده طی این مدت اخیر برگزاری سه جلسه کمیسیون عمران،معماری وشهرسازی شورای شهر به ریاست مهندس علی میربابایی بود که با حضور اعضاو مدیران وکارشناسان مربوطه و با هدف بررسی لوایح مربوطه درصحن شورا برگزار شد.در این سه جلسه ۲۰ لایحه مورد بحث و بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت وجهت تصمیم گیری نهایی به صحن شورا ارجاع داده شد.

برگزاری جلسه کمیسیون برنامه وبودجه شورای شهر به ریاست مهندس حسین کهنوجی از دیگر اقدامات این نهاد مردمی طی مدت مذکور بود که طی آن چندین لایحه مورد بحث و بررسی و تایید قرار گرفت.

گفتنی است ؛ رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان با حضور درساختمان شورا در طی این مدت و دیدار با شهروندان که در قالب ملاقات عمومی صورت می ‌پذیرد وبا مراجعین دیدار و گفتگو نمودند و از نزدیک درجریان مسایل و مشکلات آنها قرار گرفتندو ضمن بررسی مشکلات راهکارهای قانونی را ارائه وموارد را جهت رسیدگی واقدام لازم به واحدهای مربوطه ارجاع نمود.

بر پایه این گزارش، حضور رئیس واعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان درآیین عطر افشانی گلزار شهدا تجلیل از خانواده شهدابه مناسبت هفته هنر ؛ کمیته های فنی عمرانی و شهرسازی شهرداری ؛ کمیسیون عالی معاملات ؛ جلسه کارگروه اتباع خارجی ؛ آیین ضیافت افطاری شهرداری ؛ جلسه شورای ترافیک شهرستان ؛ شورای فرهنگ عمومی ؛ افتتاح نمایشگاه عکس رهبر من ؛ افتتاح نمایشگاه پیروزی مسیر ؛ دعوت شهروندان به حضور در راهپیمایی روز قدس و حضور در ضیافت افطاری ۴۰۰ خادم موکب خاتم الانبیاء را می توان به عنوان دیگر اقدامات اعضای شورای مردمی ششم برشمرد.

در پایان این گزارش که می توان از دیگر اقدامات اعضای شورای مردمی ششم در طی این مدت برشمرد؛  حضور رئیس اعضای شورای اسلامی  شهر رفسنجان به همراه دیگر منتخبین مردم در شورای شهر و شهردار رفسنجان همراه و همدل با شهروندان روزه دار رفسنجانی در راهپیمایی با شکوه و خودجوش روز قدس بودو که همصدا با مردم سرفراز ایران در اقصی نقاط میهن اسلامی به تجدید میثاق با مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار نسبت به اسرائیل غاصب پرداختند.

 

مطالب مــرتبط