x
باحضور رییس شورای شهر آیین اختتامیه جشنواره نوآوری واختراعات مرتبط با کرونا برگزارشد

باحضور رییس شورای شهر آیین اختتامیه جشنواره نوآوری واختراعات مرتبط با کرونا برگزارشد

آیین اختتامیه جشنواره نوآوری واختراعات مرتبط با کرونا با حضور فرماندار ؛ رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ؛ شهردار رفسنجان ؛ معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری و جمعی از مسئولین شهرستان در تالار خیام دانشگاه ولی عصر(عج)برگزارشد . مهندس کهنوجی…


  • ۱۴۰۰/۰۷/۲۳

آیین اختتامیه جشنواره نوآوری واختراعات مرتبط با کرونا با حضور فرماندار ؛ رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ؛ شهردار رفسنجان ؛ معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری و جمعی از مسئولین شهرستان در تالار خیام دانشگاه ولی عصر(عج)برگزارشد .

مهندس کهنوجی در آیین اختتامیه جشنواره نوآوری و اختراعات مرتبط با کرونا، با قدردانی از برگزارکنندگان این رویداد، نوید تأمین زیرساخت مطلوب در حوزه مطالعات و تحقیقات را به جوانان دهه هفتادی و هشتادی داد.

وی مرکز تحقیق و توسعه را مجموعه ای منحصربفرد و کامل معرفی کرد که می تواند دغدغه جوانان در حوزه مطالعاتی را رفع نماید و افزود: این مرکز دارای کتابخانه الکترونیکی، سالن های مطالعه عمومی و خصوصی مجهز، سالن نمایشگاهی و آمفی تئاتر و فضای سبز مدرن هم راستا با طرح خواهد بود.

شهردار رفسنجان ادامه داد: مطالعات اولیه ساخت این مجموعه آغاز شده است و امیدواریم با طراحی مجموعه ای کامل و مجهز، تمامی زیرساخت های لازم برای تأمین نیاز جامعه علمی را فراهم کنیم.

مهندس کهنوجی با ابراز امیدواری از اتمام این پروژه تا پایان دوره چهارساله شورای ششم، گفت: در این مجموعه محلی برای برگزاری جشنواره های اختصاصی مس و پسته و دارای باغ پسته با هدف جذب گردشگر خارجی نیز راه اندازی خواهد شد.

شهردار رفسنجان خاطرنشان کرد: ایجاد زمینه ای برای کارآفرینی و اشتغالزایی از دیگر اهداف راه اندازی این مرکز می باشد.

 

مطالب مــرتبط