x
بازديد مدیران شهری از مرکز اورژانس اجتماعي شهرستان رفسنجان/ رفع مسائل ومشکلات مرکز اورژانس اجتماعی در دستور کار شورای شهر

بازديد مدیران شهری از مرکز اورژانس اجتماعي شهرستان رفسنجان/ رفع مسائل ومشکلات مرکز اورژانس اجتماعی در دستور کار شورای شهر

رئیس واعضای شورای اسلامی شهر ؛ شهردار به همراه رئیس اداره آموزش وپرورش از مرکز اورژانس اجتماعی و مداخله در بحران فردی، اجتماعی و خانوادگی این شهرستان بازدید کردند. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان؛  صبح امروز سیدحسین…


  • ۱۴۰۱/۰۸/۱۷

رئیس واعضای شورای اسلامی شهر ؛ شهردار به همراه رئیس اداره آموزش وپرورش از مرکز اورژانس اجتماعی و مداخله در بحران فردی، اجتماعی و خانوادگی این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان؛  صبح امروز سیدحسین رحیمی رئیس و مهندس میربابایی؛ مهندس کهنوجی ؛ دکتر فتحیان؛ دکتر حکمت ؛ سیدابراهیم صباغ جعفری اعضای شورای شهر و مهندس مجید کهنوجی شهردار رفسنجان به همراه شفیعی رئیس اداره آموزش وپرورش و معاون فرهنگی شهرداری وآموزش وپرورش از مرکز اورژانس اجتماعی و مداخله در بحران فردی، اجتماعی و خانوادگی شهرستان رفسنجان بازدید کردند.

دراین بازدید بلندی رئیس اداره بهزیستی شهرستان رفسنجان ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی، با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط این مرکز، مدیران شهری را در جریان عمده موارد و موضوعات مورد رسیدگی اورژانس اجتماعی شهرستان قرار داد.

وی خواستار همکاری وتعامل بیشتر شهرداری ؛ شورای شهر وآموزش وپرورش با مرکز اورژانس اجتماعی شد

برپایه این گزارش در این بازدید مدیران شهری ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته توسط این مرکز ، با اشاره به اهمیت وجود و فعالیت این مرکز در سطح شهرستان به منظور رسیدگی و برطرف کردن مسائل ومشکلات و ناهنجاری های خانواده ها تا حد ممکن، بر حمایت مدیریت شهری برای ارتقا و گسترش امکانات این مجموعه تاکید شد.

همچنین در این بازدید اورژانس اجتماعی بعنوان متولی مداخلات خانوادگی و اجتماعی از قبیل کودک آزاری، جلوگیری از خودکشی، همسر آزاری ؛ فرار ازمنزل و …. در شرایط کنونی جامعه و آسیب‌های اجتماعی ناشی از شرایط خاص کشور یک ضرورت برشمرده شد.

در ادامه ضمن اهدا گل وهدیه نقدی به کارکنان این مرکز از زحمات مشاورین و کارکنان این مجموعه در دریافت صبورانه مراجعات و ارجاع موارد به متخصصین و پیگیری دلسوزانه تا حصول نتیجه مطلوب قدردانی شد

در پایان مدیران شهری ضمن بازدید از نزدیک در جریان مشکلات ومسائل این مجموعه قرار گرفتند و در جهت رفع مسائل مربوطه قول مساعد دادند.

مطالب مــرتبط