x
بازدیدسرزده منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر رفسنجان از شهرداری منطقه یک ومعاونت شهرسازی

بازدیدسرزده منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر رفسنجان از شهرداری منطقه یک ومعاونت شهرسازی

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان به صورت سرزده از شهرداری منطقه یک ومعاونت شهرسازی وامور زیربنایی بازدید بعمل آوردند ازنزدیک از اقدامات  منطقه و در بخش های شهرسازی، املاک، اداری ، امور اقتصادی و… به صورت اجمالی اطلاع…


  • ۱۴۰۱/۰۹/۲۳

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان به صورت سرزده از شهرداری منطقه یک ومعاونت شهرسازی وامور زیربنایی بازدید بعمل آوردند ازنزدیک از اقدامات  منطقه و در بخش های شهرسازی، املاک، اداری ، امور اقتصادی و… به صورت اجمالی اطلاع یافتند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان طبق روال هر هفته بازدید میدانی خود از شهرداری منطقه یک و معاونت شهرسازی وزیربنابی شهرداری رفسنجان بازدید کردند.

در این بازدید رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان به نقش مهم تعامل سازنده با شهروندان و رفع مشکلات آنان در کوتاه ترین زمان برای دستیابی به اهداف شورا و شهرداری اشاره و از تلاش‌های کارکنان منطقه یک در این راستا قدردانی نمودند و بر تداوم این مهم تاکید ورزیدند.

در ادامه در دو نشست هم‌اندیشی با مهندس رزاق زاده شهردار این منطقه و مهندس پور باقری معاون شهرسازی و  معاونان وی حضور یافتند.

در این دو  نشست عنوان شد: نظم و انضباط اداری و کاری ویژه‌ای را نسبت به گذشته در شهرداری شاهد هستیم.

براساس این گزارش؛  در این نشست اعضای شورای شهر با اشاره به اینکه شهرداری منطقه یک  در زمینه خدمات شهری، ومعاونت شهرسازی در زمینه عمرانی وابادانی شهر  عملکرد بسیار خوبی دارند، مطرح کردند : فعالیت‌های این منطقه در زمینه فنی و عمرانی هم قابل قبول است و با توجه به اینکه از ظرفیت های خوبی برخوردار است می تواند با تلاش بیشتر خدمات بهتری را به شهروندان ارائه نماید.

شهردار منطقه یک ومعاونت شهرسازی هرکدام ضمن ارائه گزارش از عملکرد مجموعه مدیران تحت امر خود یادآور شدند :شهرداری منطقه یک شهری و معاونت شهرسازی هرکدام  جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تلاش مستمر دارد واقدامات انجام شده در این مجموعه ، نشان می‌دهد مجموعه کار خود را به درستی انجام داده وخواهند داد.

شایان ذکر است اعضای شورای شهر به همراه شهردار منطقه یک ومعاون شهرسازی  از بخش های مختلف شهرداری منطقه یک ومعاونت بازدید و با شهروندان و همکاران از نزدیک گفتگو نمودند.

 

مطالب مــرتبط