x
بازدید رئیس و اعضای شورای شهر رفسنجان به همراه شهردار از محله بلوار هجرت

بازدید رئیس و اعضای شورای شهر رفسنجان به همراه شهردار از محله بلوار هجرت

نشست هم اندیشی رئیس و اعضای ششمین دوره شورای اسلامي شهرو شهرداررفسنجان با شورایاران و امام جماعت محله بلوار هجرت ، به منظور هم اندیشی و بیان راهکارهای عملی در راستای مطالبات شهروندان و شناسایی و رفع مشکلات محله در…


  • ۱۴۰۱/۰۳/۱۹

نشست هم اندیشی رئیس و اعضای ششمین دوره شورای اسلامي شهرو شهرداررفسنجان با شورایاران و امام جماعت محله بلوار هجرت ، به منظور هم اندیشی و بیان راهکارهای عملی در راستای مطالبات شهروندان و شناسایی و رفع مشکلات محله در مسجد حضرت مهدی (عج) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان وشهردار رفسنجان به اتفاق رئیس اداره ابفا شهرستان رفسنجان ومدیرعامل سازمان سیمامنظر وفضای سبز شهرداری در میان شورا یاران محله بلوار هجرت در مسجدحضرت مهدی (عج) حضور یافتند.

در این بازدید در ابتدا امام جماعت مسجدحضرت مهدی (عج) گزارشی از وضعیت این محله ارائه دادو هرکدام از شورایاران به بیان مشکلات و دغدغه های ساکنین محله پرداختند.

توجه به بهسازی مسجد محله، ایجاد فضای سبز ؛ مشکل کمبود آب دراین منطقه ؛ وجود سد معبر و…. از مهم ترین موارد مطرح شده توسط امام جماعت و شورایاران در این جلسه بود.

در ادامه موارد مطرح شده از سوی منتخبین مردم درشورای شهر ؛شهردار و سایر مسئولین مورد بحث وبررسی قرار گرفت و مقرر شد مشکلات مذکور پیگیری و در دستور کار شهرداری وشورای شهر رفسنجان قرار گیرد.

مطالب مــرتبط