x
بررسی بودجه پیشنهادی شهرداری در دستور کار کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر/افزایش ۲ برابری بودجه ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰

بررسی بودجه پیشنهادی شهرداری در دستور کار کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر/افزایش ۲ برابری بودجه ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰

  رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رفسنجان گفت: بررسی بودجه پیشنهادی شهرداری رفسنجان در سال ۱۴۰۱ در دستور کار کمیسیون برنامه و بودجه قرار دارد. به گزارش روابط‌ عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان ، حسین کهنوجی در…


  • ۱۴۰۰/۱۱/۱۸

 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رفسنجان گفت: بررسی بودجه پیشنهادی شهرداری رفسنجان در سال ۱۴۰۱ در دستور کار کمیسیون برنامه و بودجه قرار دارد.

به گزارش روابط‌ عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان ، حسین کهنوجی در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهرعنوان کرد: بررسی بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری رفسنجان این روزها در دستور کار کمیسیون برنامه و بودجه قرار گرفته تا پس از بررسی دقیق به صحن شورا ارجاع داده شود.

وی در ادامه‌ی سخنان خود با بیان اینکه توزیع عادلانه اعتبار، خدمات و امکانات در بودجه ۱۴۰۱ رعایت شده است، تصریح کرد: بودجه شهرداری به منظور رعایت عدالت در توزیع اعتبارات به ویژه در مناطق کم‌برخوردار، بودجه سال آینده شهرداری  به صورت محله‌محور به طور دقیق بررسی و تنظیم خواهد شد که نیازهای محلات مختلف شهر را در بر بگیرد.

رئیس کمیسیون برنامه وبودجه شورای شهر اضافه کرد: شهرداری در بودجه سال آینده منابع و مصارف خود را پیش‌بینی کرده است و بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۱ هزار میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته دوبرابر شده است

وی در سخنان خود بیان کرد : تمامی ردیف‌های درآمد در بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۱ شهرداری رفسنجان توسط اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رفسنجان طی چندین جلسه به‌صورت دقیق بررسی خواهدشد.

مطالب مــرتبط