x
برگزاری اجتماع بزرگ عید غدیر خم در رفسنجان

برگزاری اجتماع بزرگ عید غدیر خم در رفسنجان

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان، صبح امروز جلسه ستاد برگزاری جشن بزرگ عید غدیرخم با حضور سید ابراهیم صباغ جعفری رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رفسنجان، فرماندار و شهردار رفسنجان و جمعی از مسئولین در محل…


  • ۱۴۰۲/۰۴/۰۵

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان، صبح امروز جلسه ستاد برگزاری جشن بزرگ عید غدیرخم با حضور سید ابراهیم صباغ جعفری رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رفسنجان، فرماندار و شهردار رفسنجان و جمعی از مسئولین در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

حسین رضاییفرماندار رفسنجان در این جلسه در خصوص اهمیت واقعه غدیر اظهار کرد: واقعه غدیر به قدری اهمیت دارد که در آخرین حج به پیامبر اسلام(ص) دستور داده شد که اگر این کار را انجام ندهد، رسالت خود را انجام نداده و پس از انجام، می گوید امروز دین را بر شما کامل و نعمت خود را بر شما تمام کردم.

وی با اشاره به اینکه ریشه انجام مراسمات مذهبی توسط شیعیان شعور و درک عمیق نسبت به واقعه غدیر است، عنوان کرد: نهال اولیه دین اسلام در غدیر خم و پیروی از ولایت است و برگزاری مناسبت های مختلف همچون عزاداری محرم و پیاده روی اربعین ریشه در غدیر دارد.

فرماندار رفسنجان خاطر نشان کرد: امروز با هماهنگی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی، ستاد هماهنگی برگزاری مراسم غدیر برگزار و مقرر شد طی سه روز چهارشنبه تا جمعه (منتهی به عید غدیر) غرفه های متعدد فرهنگی، خدماتی و پذیرایی از مردم توسط هیئات و مواکب در بلوار امام علی (ع) بر پا گردند و مراسم جشن با شکوهی در شب عید غدیر برگزار شود.

حجت الاسلام نقیب‌پور ریس سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان هم ضمن تشکر از تمام دستگاه‌های همراه خصوصا شهرداری در برگزاری این مراسم بر هر چه مردمی‌تر بودن این همایش تاکید کرد.

وی از تمام مساجد و هیئات خواست در شب و روز عید غدیر فضای شاد و معنوی شهر را رقم بزنند.

مطالب مــرتبط