x
برگزاری جشن حمایت از زندانیان در آستانه اعیاد شعبانیه

برگزاری جشن حمایت از زندانیان در آستانه اعیاد شعبانیه

جشن حمایت از زندانیان شب گذشته با حضور مسئولین شهرستان وخیرین در استانه اعیاد شعبانیه دررفسنجان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان،وارد آمدن آسیب‌های قابل توجه به اجتماع و خانواده فرد زندانی، رواج فساد، ناامنی به…


  • ۱۴۰۱/۱۲/۰۳

جشن حمایت از زندانیان شب گذشته با حضور مسئولین شهرستان وخیرین در استانه اعیاد شعبانیه دررفسنجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان،وارد آمدن آسیب‌های قابل توجه به اجتماع و خانواده فرد زندانی، رواج فساد، ناامنی به دلیل عدم وجود سرپرست در خانواده، انزوای خانواده به دلیل مشکلات مالی و تربیت فرزندان از جمله مشکلات رایج خانواده‌های زندانیان است که برای کاهش این آسیب‌ها ، ورود خیرین در آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد و مشارکت مردم بسیار گره‌ گشا و موثر است.

در همین راستادرجهت تکریم خانواده‌های زندانیان، جشن حمایت از زندانیان شب گذشته مصادف با شب اول ماه شعبان با مشارکت انجمن حمایت از زندانیان شهرستان رفسنجان ، فرمانداری؛ شورای اسلامی شهر؛  شهرداری ، اداره کل زندانها، دادگستری و سایر دستگاه های وابسته به قوه قضائیه و با حضورفرماندار ؛ رئیس و نائب رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان ؛ رئیس دادگستری ؛ دادستان و رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ، مسئولان ارشد شهرستان، خیرین ، خیریه ها ؛ مردم شریف این شهرستان درهتل هیلان برگزار شد.

برپایه این گزارش در این مراسم ضمن تقدیر و تشکراز اقدامات انجمن حمایت از زندانیان و مسئولان شهرستان در جهت کمک به خانواده‌های نیازمند زندانیان؛ در جهت تأمین نیازهای مادی و معنوی زندانیان و خانواده‌های آن‌ها پرداختند و خیرین مبلغی بیش از ۱۰ میلیارد ریال را بصورت کمکهای نقدی و غیر نقدی اهدا کردند.

در پایان این آیین خیریه کوثر با اهدا تابلو از رئیس واعضای شورای شهر ؛ شهردار و فرماندار به دلیل حمایت های لازم برای آزادسازی زندانیان واجد شرایط جهت بازگشت به کانون گرم خانواده تقدر وتشکر نمود.

گزارش وعکاس:فاطمه استادحسینی

 

 

 

مطالب مــرتبط