x
برگزاری سومین جلسه شورای آموزش و پرورش رفسنجان

برگزاری سومین جلسه شورای آموزش و پرورش رفسنجان

حضوررئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان وسرپرست شهرداری در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش رفسنجان ? به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر رفسنجان سومین جلسه شورای آموزش و پرورش رفسنجان به میزبانی فرمانداری برگزارشد. این جلسه که با…


  • ۱۴۰۰/۰۶/۲۱

حضوررئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان وسرپرست شهرداری در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش رفسنجان

? به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر رفسنجان سومین جلسه شورای آموزش و پرورش رفسنجان به میزبانی فرمانداری برگزارشد.

این جلسه که با حضوردکتر مجید فصیحی هرندی فرماندار ویژه رفسنجان، *سید حسین رحیمی رییس شورای اسلامی شهر* ، دکتر حسین تقوی رشیدی‌زاده مدیر آموزش و پرورش و *مهندس جهانگیرملکی سرپرست شهرداری* و سایر اعضا تشکیل شد.

در این جلسه تقوی گزارشی از سازماندهی نیروی انسانی ارائه نمود و گفت: ما پیش‌بینی می‌کنیم که در سال تحصیلی ۱۴۰۰، بیش از ۵۴هزار دانش‌آموز جدیدالورود به سیستم آموزش و پرورش خواهیم داشت.

وی در ارتباط با نحوه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید گفت: نحوه آغاز به کار مدارس بستگی به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا دارد.

در ادامه، دکتر فصیحی هرندی فرماندار و سیدحسین رحیمی ریاست شورای اسلامی شهر ؛ مهندس ملکی سرپرست شهرداری ضمن  تقدیر و تشکر اززحمات مضاعف تمام معلمان، دبیران و مجموعه فرهنگیان  در مدت شیوع ویروس کرونا از رتبه‌های برتر استان در جشنواره جلوه‌های ویژه معلمی تقدیر شد.

 

 

 

مطالب مــرتبط