x
برگزاری چهاردهمین جلسه شورای شهرستان رفسنجان تحت الشعاع عدم حضور آقای مسئول

برگزاری چهاردهمین جلسه شورای شهرستان رفسنجان تحت الشعاع عدم حضور آقای مسئول

⏪مجید صفریان رئیس شورای شهرستان رفسنجان عنوان کرد: مدیران و مسئولان شهرستان باید بدانند حضور در جمع خادمان  مردم وخدمت به مردم و رفع مشکلات و نیازهای آنها یک تکلیف است همانگونه امام(ره) مسئولان را خادمان مردم  و مردم را …


  • ۱۴۰۲/۰۲/۲۶

⏪مجید صفریان رئیس شورای شهرستان رفسنجان عنوان کرد: مدیران و مسئولان شهرستان باید بدانند حضور در جمع خادمان  مردم وخدمت به مردم و رفع مشکلات و نیازهای آنها یک تکلیف است همانگونه امام(ره) مسئولان را خادمان مردم  و مردم را  “ولی نعمت” آن‌ها می دانستند.

?به گزارش روابط عمومی شورای شهرستان رفسنجان چهاردهمین نشست شورای شهرستان با حضور رئیس واعضای شورا تشکیل شد امامسئول دعوت شده در حالیکه جزئیات جلسه ، محل تشکیل و زمان آن، همگی از پیش با تمام اعضا هماهنگ شده بود در جلسه حضور نیافت.

↙برپایه این گزارش؛در ابتدای این جلسه مجید صفریان رئیس شورای شهرستان با ابراز تأسف‌ از عدم حضور آقای مسئول بیان کرد: مدیران و مسئولان شهرستان باید بدانند حضور در جمع خادمان  مردم وخدمت به مردم و رفع مشکلات و نیازهای آنها یک تکلیف است همانگونه امام(ره) مسئولان را خادمان مردم  و مردم را  “ولی نعمت” آن‌ها می دانستند.

?مجیدصفریان با تشکر از شورای اسلامی شهروشهرداری رفسنجان بابت برگزاری همایش روئسای شوراها وشهرداران استان کرمان از تعامل وگفتگو با روئسای شوراها شهرستان های استان در حاشیه این همایش خبرداد وابراز امیدواری کرد شورای شهرستان هم بتواند با توجه به جایگاهش در آینده مراسمی در خور شأن شهرداران ،دهیاران و شوراهای شهر وروستا برگزار نماید.

?وی ضمن گرامیداشت روز کارگر ومعلم بیان کرد:متأسفانه حقوق این دو قشر زحمتکش وآینده ساز با میزان تورم همخوانی ندارد وباید فکری اساسی به حال معیشت مردم شود .

↙در ادامه رشیدی عضو شورای شهرستان عدم ثبات مدیریتی در شهرکشکوئیه را  مشکل اساسی این شهر دانست وهمچنین  از  عدم ساخت و تجهیز ساختمان اورژانس ۱۱۵ شهر کشکوئیه  که متعاقب آن موجب لغو مجوز آن خواهد شد گلایه کرد وخواستار انجام تعهدات ارگان‌های مربوطه شد.

↙پلارک دیگر عضو شورای شهرستان  آشفتگی در بازار کود وسم را از مهمترین مشکلات کشاورزان بیان کرد وضمن گلایه از عدم نظارت  وکنترل مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان  خواست شورا از طریق مکاتبه با فرمانداری این مطالبه کشاورزان راپیگیری نماید.

↙دکتر فتحیان دیگر عضو شورای شهرستان همدلی وهمراهی را نیاز گمشده شهرستان رفسنجان دانست وافزود: هر جا مسئولان همدل وهمراه بودند مانند ساخت بیمارستان تسکین که در ایران تک خواهد بود مشکلات رفع شد  وهمراهی وهمدلی باعث می شود مثل شهرستان سیرجان تاحد زیادی مشکل اشتغال شهرستان حل شود .

↙فتاحی دیگر عضو شورا خواستار پیگیری  بحث قبوض برق کشاورزی و جاده پر خطر نوقات که کما فی سابق نیم کاره رها شده است شد.

↙حیدری یکی دیگراز اعضای شورای شهرستان ضمن تبریک روز معلم؛کارگر و شوراهای اسلامی اظهار امیدواری کرد که در سال جديد توجه خاصی به معیشت و مشکلات مردم داشته باشند

↙ سعادتی دیگر عضو شورا هم ضمن تبریک مناسبت های روز توضیحاتی در خصوص وضعیت شهر سرچشمه مطرح کرد

↙قادری یکی دیگر از اعضای شورای شهرستان با اشاره به بحث تک محصولی  ،بیکاری و فقر در رفسنجان با وجود معدن وصنایع مس خواستار پیگیری احداث چندین  کارخانه در سطح شهرستان شد.

↙ایشان همچنین ضمن گلایه از  عدم تحقق قول ها در بحث جشن ملی پسته که سال گذشته در شهر جوادیه الهیه برگزار شد.

↙وی در پایان ایجاد شورای حل اختلاف در شهر جوادیه الهیه را از دیگر مطالبه های مردم این شهر دانست وخواستار پیگیری شد

مطالب مــرتبط