x
برگزاری یادواره ۲۵ شهید هنرستان امین رفسنجان

برگزاری یادواره ۲۵ شهید هنرستان امین رفسنجان

یادواره ۲۵ شهید هنرستان امین موقوفه امام رضا(ع) رفسنجان با حضور دانش آموزان، خانواده شهدا و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان، یادواره شهدای هنرستان امین  رفسنجان در این هنرستان برگزار می…


  • ۱۴۰۲/۰۲/۰۶

یادواره ۲۵ شهید هنرستان امین موقوفه امام رضا(ع) رفسنجان با حضور دانش آموزان، خانواده شهدا و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان، یادواره شهدای هنرستان امین  رفسنجان در این هنرستان برگزار می شود.

این مراسم با حضور سید حسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان، مجید کهنوجی شهردار شهر رفسنجان، سرهنگ محمد پساوند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، حجت الاسلام مجتبی صفری معاون پرورشی و فرهنگی، صادق دهشیری معاون آموزش متوسطه و جمعی از مسئولان شورای اسلامی شهر، آموزش و پرورش، شهرداری، بنیاد شهید و امور ایثارگران و خانواده شهدا، دانش آموزان و معلمان در هنرستان امین رفسنجان برگزار شد.

برپایه این گزارش، سرهنگ محمد پساوند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان، سخنران این مراسم، در رابطه با جهاد تبیین و جنگ ترکیبی دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و همچنین آگاهی و هوشیاری دانش آموزان در خصوص نقشه دشمنان انقلاب اسلامی در وقایع اخیر به ایراد سخن پرداخت.

گفتنی است، از دیگر برنامه های این مراسم روایتگری عباس اسماعیلی از جانبازان ۷۰ درصد دفاع مقدس بود.

لازم به ذکر است، در این مراسم علی محمدصادقی از همکاران فرهنگی جانباز دفاع مقدس، شاغل در هنرستان نیز به ذکر خاطراتی از شهید کهنوجی پرداخت.

در پایان این مراسم اهدای بسته های فرهنگی به خانواده شهدا و همچنین اهدای لوح تقدیر و هدیه به سه دانش آموز برتر مسابقات قرآنی و ورزشی هنرستان  عرفان روچونی، یاسین طالبی و محمد امین حسنی از طرف شورای اسلامی و شهرداری رفسنجان صورت گرفت.

گفتنی است، عرض خیر مقدم و خوش آمدگویی توسط رضا تقی زاده مدیر هنرستان، قرائت قرآن و خواندن سوره حمد و اخلاص به زبان انگلیسی و فرانسوی توسط دانش آموز عرفان روچونی، اجرای برنامه مراسم توسط علی محمدی نسب  جانباز دفاع مقدس، پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، پخش کلیپ های دفاع مقدس و شهدا، از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

شایان ذکر است، این یادواره به همت مدیریت،کادر اجرایی و بسیج دانش آموزی هنرستان امین برگزار شد. که جای تقدیر و تشکر دارد.

مطالب مــرتبط