x
به مناسبت روز خبرنگار؛ تجلیل اعضای شورای شهر رفسنجان از خبرنگاران اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری

به مناسبت روز خبرنگار؛ تجلیل اعضای شورای شهر رفسنجان از خبرنگاران اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان، صبح امروز رییس و اعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان، به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار با حضور در جمع خبرنگاران و کارمندان اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رفسنجان از ایشان تقدیر کردند….


  • ۱۴۰۲/۰۵/۱۷

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان، صبح امروز رییس و اعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان، به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار با حضور در جمع خبرنگاران و کارمندان اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رفسنجان از ایشان تقدیر کردند.

سید حسین رحیمی رییس شورای شهر رفسنجان در این جلسه با اشاره به سطوح مختلف علم مدیریت اظهار داشت: مهم ترین سطح در علوم مدیریت روابط انسانی است، انسان به هر میزان که پیچیدگی بیشتری نسبت به باقی مخلوقات دارد کارکرد سختی دربردارد و سخت ترین علم، علوم انسانی است.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی پیشانی هر مجموعه ای است، افزود: اینکه هر اداره ای چگونه در نظر مردم و ارباب رجوعان تلقی شود به هنر روابط عمومی آن مجموعه بستگی دارد که فعالیت های یک دستگاه را به نمایش بگذارد.

رحیمی با اشاره به اینکه عصر حاضر، عصر رسانه است، عنوان کرد: خداراشاکریم که علیرغم وجود هجمه های مختلف برای شورای ششم و شهرداری اما مردم از عملکرد این دو مجموعه راضی هستند و این موضوع عملکرد خوب روابط عمومی را نشان میدهد.

 

مطالب مــرتبط