x
بیش از ۵ ساعت بحث و بررسی کارشناسانه روی لوایح ملکی شهرداری در کمیسیون عمران شورای شهر رفسنجان

بیش از ۵ ساعت بحث و بررسی کارشناسانه روی لوایح ملکی شهرداری در کمیسیون عمران شورای شهر رفسنجان

سی و دومین جلسه کمیسیون عمران معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهررفسنجان با هدف بررسی لوایح ونامه های ملکی ارسالی برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان  سی و دومین جلسه کمیسیون عمران معماری و شهرسازی شورای…


  • ۱۴۰۱/۰۴/۰۹

سی و دومین جلسه کمیسیون عمران معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهررفسنجان با هدف بررسی لوایح ونامه های ملکی ارسالی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان  سی و دومین جلسه کمیسیون عمران معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر رفسنجان به ریاست مهندس علی میربابایی و باحضور اعۻای کمیسیون ورئیس اداره املاک شهرداری و مدیران و کارشناسان مربوطه برگزار شد و با بیش از ۵ ساعت تبادل نظر کارشناسانه همراه بود، ابتدا تعدادی از لوایح ملکی شهرداری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و سپس تصمیمات لازم در خصوص آنها اتخاذ شد.

در ادامه مهندس علی میربابایی رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر رفسنجان ، ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در خصوص عوارض تامین پارکینگ و یا افزایش تراکم آن مطالبی را عنوان نمود.

در ادامه اعضای کمیسیون به بیان نقطه نظرات خود به اختصار پرداختند و پس از بحث وتبادل نظر و با رعایت ضوابط ومقررات در مورد نامه با توجه به اینکه نکات مبهمی وجود داشت مقرر شد جهت تصمیم گیری دقیق تر ؛ بررسی بیشتری صورت گیرد.

مطالب مــرتبط