x
تاکید بر اشتغال وتوانمندسازی بانوان سرپرست خانوار در جهت کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از مشکلات اقتصادی

تاکید بر اشتغال وتوانمندسازی بانوان سرپرست خانوار در جهت کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از مشکلات اقتصادی

رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر رفسنجان با اشاره به ضرورت برنامه راهبردی و مدون مختص ورزش همگانی بیان کرد: ایجاد فضاهایی همچون بوستان مهربانو( پارک بانوان) ،زمینه ساز سلامتی ، نشاط و افزایش تعاملات اجتماعی زنان در جامعه می باشد….


  • ۱۴۰۰/۱۱/۲۰

رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر رفسنجان با اشاره به ضرورت برنامه راهبردی و مدون مختص ورزش همگانی بیان کرد: ایجاد فضاهایی همچون بوستان مهربانو( پارک بانوان) ،زمینه ساز سلامتی ، نشاط و افزایش تعاملات اجتماعی زنان در جامعه می باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان چهارمین جلسه کمیسیون بانوان شورای شهر به ریاست خانم دکتر مه لقا حکمت وبا حضور اعضای کمیسیون در صحن شورا  برگزارشد

در ابتدا دکتر مه لقا حکمت ضمن عرض خداقوت به پرسنل بانوی شهرداری که اقدامات زیادی انجام میدهند، در خصوص دستور کار جلسه که بررسی نحوه توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار بود مطالبی را عنوان نمودند و تاکید کردند اشتغال و توانمندسازی بانوان به ویژه بانوان سرپرست خانوار موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از مشکلات اقتصادی می شود ودر این راستا  ایجاد جشنواره دائمی شیرینی برای بانوان را مطرح نمودند.

وی بیان کرد: این جشنواره را باید در گام اول اختصاص دهیم به بانوان سرپرست خانوار و بدسرپرست و همچنین در این جشنواره می توان شیرینی های مدرن ؛ سنتی و…رفسنجان را به نمایش گذاشت ومعرفی کرد.

وی ادامه داد: جشنواره ای که ایجاد خواهد شد باید ماندگار باشدو هرسال این جشنواره تکرارشود ما می توانیم برای اینکار از ظرفیت های بالقوه شهر رفسنجان استفاده کنیم

در ادامه هر یک از اعضای کمیسیون حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات خود در زمینه برپایی  جشنواره شیرینی پرداختندو مقررشد جهت بررسی بیشتر اقدامات لازم صورت گیرد.

در ادامه رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر با اشاره به ضرورت ورزش بانوان به صورت همگانی در رفسنجان گفت : از راهکارهای رسیدن به شادی، سلامت و نشاط بانوان ، ورزش و شرکت بانوان در فعالیتهای اجتماعی، ورزشی … است و  آثار مثبت این فعالیتهای بانوان، سلامت جامعه و خانواده را تضمین می کندو درهمین راستا مقررشد ورزش همگانی برای بانوان در بوستان مهربانو(پارک بانوان) صورت گیرد .

در پایان این جلسه  نیازها و کمبودهای ، ورزشی، تفریحی و … برای بانوان رفسنجان به ویژه بانوان شهرداری مطرح و بررسی شد و اعضای حاضر در جلسه نقطه نظرات خود را ارائه نمودند.

 

مطالب مــرتبط