x
تشکیل ۸ کارگروه تخصصی در کمیسیون فرهنگی، ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر رفسنجان

تشکیل ۸ کارگروه تخصصی در کمیسیون فرهنگی، ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر رفسنجان

رئیس کمیسیون فرهنگی؛ ورزش وجوانان شورای اسلامی رفسنجان از تشکیل ۸ کار گروه تخصصی جهت بحث ،بررسی و تصمیم گیری بهتر در موضوعات متنوع ارجاعی به این کمیسیون خبر داد. ? به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر…


  • ۱۴۰۰/۰۶/۳۰

رئیس کمیسیون فرهنگی؛ ورزش وجوانان شورای اسلامی رفسنجان از تشکیل ۸ کار گروه تخصصی جهت بحث ،بررسی و تصمیم گیری بهتر در موضوعات متنوع ارجاعی به این کمیسیون خبر داد.

? به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان *رئیس کمیسیون فرهنگی ورزش جوانان شورای اسلامی شهر* با اعلام این خبر مطرح کرد:این کمیسیون یکی ازکمیسیون‌های تخصصی شورای شهربرای انجام وظایف محوله در محدوده فرهنگ و هنر، رسانه ،ارشاد و تبلیغات، و ارتباطات جمعی، تربیت بدنی، جوانان ؛ خانواده و…..تشکیل شده است در همین راستا ضرورت دارد که دستور جلسات قبل از مطرح شدن درکمیسیون درکارگروه ها با کارشناس تخصصی مورد بحث و بررسی بیشتر قرار گیرد.

سیدابراهیم صباغ جعفری با تاکید بر اهمیت تشکیل کارگروه های تخصصی گفت: مواردی که از شهرداری و … به کمیسیون ارجاع داده می شود در این کارگروه ها بررسی شده و نظرهای تخصصی به تصمیم گیری بهتر در کمیسیون منجر خواهد شد.

وی افزود: شهروندان و صاحب نظران می توانند با توجه به علاقه و تخصص خویش دریک یا چند کارگر‌وه عضو و گامی در راستای بهبود وضع موجود بردارند.

وی درپایان گفت : این ۸ کار گروه شامل كارگروه مساجدوهیئت های مذهبی / کارگروه قرآن عترت ونهج البلاغه/کارگروه ورزش وجوانان/کارگروه تشکل های مردم نهاد وفعالان اجتماعی / کارگروه رسانه وتولید محتوا/ کارگروه خانواده ؛ تربیت اسلامی وکودکان ونوجوانان/ فعالان گفتمان انقلاب اسلامی ودفاع مقدس / کارگروه هنری هستند که بعد از یک جلسه هم اندیشی و شناسایی اعضای خود فعالیت خود را آغاز نموده اند.
 

مطالب مــرتبط