x
تقدیر از اهداکنندگان رفسنجانی در روزجهانی اهدا کنندگان خون

تقدیر از اهداکنندگان رفسنجانی در روزجهانی اهدا کنندگان خون

به مناسبت روز جهانی اهداکنندگان خون با حضور رئیس و اعضای شورای شهر از اهداکنندگان برتر خون و فرآورده­های خونی رفسنجانی تقدیر به عمل آمد. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان هر ساله ۱۴ ژوئن برابر با ۲۴…


  • ۱۴۰۱/۰۳/۲۴

به مناسبت روز جهانی اهداکنندگان خون با حضور رئیس و اعضای شورای شهر از اهداکنندگان برتر خون و فرآورده­های خونی رفسنجانی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان هر ساله ۱۴ ژوئن برابر با ۲۴ خرداد روزی است که در سراسر جهان از مروجین فرهنگ ایثار و نوع دوستی تقدیر به عمل می­ آید. در میهن عزیزمان نیز مانند سایر نقاط دنیا در این روز از اهداکنندگان خون و فرآورده­های خونی تقدیر می­ شود.

مرکز انتقال خون رفسنجان نیز در این روز به پاس قدردانی میزبان یاوران همیشگی خودیعنی اهدا کنندگان خون بود، کسانی که در هر شرایطی به خصوص همه گیری کووید ۱۹، بیماران نیازمند به خون و فرآورده­های خونی را فراموش نکرده و همواره با حضور سبز خود در مراکز اهدای خون زندگی بخش انان بوده­ اندتقدیر می کند.

در همین راستا مرکز انتقال خون رفسنجان طی مراسمی به مناسبت روز جهانی اهداکنندگان خون با حضور رئیس و اعضای شورای شهر رفسنجان و جمعی ازمسئولین شهرستان از اهداکنندگان برتر خون و فرآورده­های خونی رفسنجانی با اهدا لوح تقدیر شد.

مطالب مــرتبط