x
تقدیر از بانوان جامعه نظام مهندسی به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س)و روز زن

تقدیر از بانوان جامعه نظام مهندسی به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س)و روز زن

  به مناسبت سالروز فرخنده میلاد باسعادت بانوی عالم؛ حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، طی مراسمی از زحمات بانوان جامعه نظام مهندسی تقدیر شد. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان ، به مناسبت سالروز ولادت دخت نبی…


  • ۱۴۰۰/۱۱/۰۴

 

به مناسبت سالروز فرخنده میلاد باسعادت بانوی عالم؛ حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، طی مراسمی از زحمات بانوان جامعه نظام مهندسی تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان ، به مناسبت سالروز ولادت دخت نبی اکرم و روز زن ، درمراسم ویژه ای با حضور دکتر مه لقا حکمت رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر و جمعی از مسئولین وبانوان سازمان نظام مهندسی ، از بانوان این سازمان با اهدا هدایایی تجلیل شد.

مهندس نظری در این مراسم گفت: سالروز ولادت فاطمه زهرا (س)، روز زن فرصت و بهانه ای برای ادای احترام و تقدیر و تشکر از بانوان سازمان است که علی رغم کمبودها و مشقات، از هیچ همکاری برای پیشرفت سازمان دریغ ننموده اند.

نظری با اشاره به اینکه خانم ها واقایان در خانواده مکمل یکدیگرند بیان کرد:برای پیشرفت جامعه نیز این همکاری وهمراهی باید وجود داشته باشد که این همکاری و همیاری در خانم ها بیشتر است اما وقتی وارد اجتماع می شویم حضور خانم ها به دلیل محدودیت ها کمرنگ میشود و ماباید این محدودیت ها را تبدیل به فرصت کنیم ودر جهت پیشرفت جامعه استفاده کنیم

ضمنا اجرای گروه موسیقی شورآفرین از دیگر برنامه های این همایش بود .

 

مطالب مــرتبط