x
جشن بزرگ بانوی زهرایی به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) وروز مادر برگزارشد

جشن بزرگ بانوی زهرایی به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) وروز مادر برگزارشد

همزمان با میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س) جشن بزرگ بانوی زهرایی به همت شهرداری رفسنجان و با همکاری اداره آموزش وپرورش و باحضور بانوان شاغل شهرداری رفسنجان واداره اموزش وپرورش برگزار شد. در این مراسم که فرماندار؛ فرمانده سپاه…


  • ۱۴۰۱/۱۰/۲۵

همزمان با میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س) جشن بزرگ بانوی زهرایی به همت شهرداری رفسنجان و با همکاری اداره آموزش وپرورش و باحضور بانوان شاغل شهرداری رفسنجان واداره اموزش وپرورش برگزار شد.

در این مراسم که فرماندار؛ فرمانده سپاه ؛ نماینده مردم رفسنجان وانار درمجلس ؛ اعضای شورای شهر ؛ رئیس اداره آموزش وپرورش و جمعی از مسئولین شهرستان حضور داشتند ،سید حسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان و مهندس کهنوجی شهردار نیز حضور یافته و به ایراد سخنرانی پرداختند.

بر پایه این گزارش رئیس شورای شهر ضمن تبریک به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) عنوان کرد: دخت نبی اکرم (ص)الگوی زنان عالم، بانویی که همه ابعاد زندگی کوتاه اما گهربارش پند آموز و عبرت آموز بوده است.

وی با اشاره به نامگذاری سوره «نساء» در قرآن کریم افزود : نامگذاری سوره ای در قران به نام زنان دلیل آن جایگاه والای انها در اسلام است درصورتی که ما ایه ای به نام مرد (رجال)نداریم واین نشانگر مقام و منزلت زنان است

شهردار رفسنجان نیز در این مراسم افزود: به‌مانند برخی شهرداری‌های کشور، اداره امور بانوان شهرداری رفسنجان را دایر کردیم و امیدواریم آنچه در خور شأن شهر و در راستای دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در این حوزه است، میسر شود.

گفتنی است در پایان این مراسم از مادرشهیدان کدخدایی و دختر شهید مغفوری همراه با رونمایی از اداره امور بانوان شهرداری تجلیل بعمل آمد.

ضمنا این جشن با برنامه های متنوعی از جمله شعر خوانی ، مولودی خوانی، گروه موسیقی و اجرای تئاتر و….. همراه بود

گزارش وعکس :فاطمه استادحسینی

مطالب مــرتبط