x
جشن بزرگ میلاد امام رضا(ع) در رفسنجان برگزار شد

جشن بزرگ میلاد امام رضا(ع) در رفسنجان برگزار شد

شب گذشته جشن میلاد امام رضا(ع) با حضور اعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان در موزه ریاست جمهوری برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان، شب گذشته جشن بزرگ خانوادگی میلاد امام رضا(ع) با حضور رییس و اعضای…


  • ۱۴۰۲/۰۳/۰۶

شب گذشته جشن میلاد امام رضا(ع) با حضور اعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان در موزه ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان، شب گذشته جشن بزرگ خانوادگی میلاد امام رضا(ع) با حضور رییس و اعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان، شهردار رفسنجان و حضور گسترده مردم در مجموعه ورزشی دانشگاه حضرت ولی عصر (عج) موزه ریاست جمهوری برگزار شد.

سید حسین رحیمی رییس شورای اسلامی شهر رفسنجان در این مراسم ضمن تبریک دهه کرامت اظهار داشت: در طول بیست ماهه ای که در خدمت شما در شورای شهر هستیم شما شاهد فعالیت ها و تلاش های عمرانی شهرداری در جای جای شهر هستید، فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و زیباسازی در همه جای شهر در حال جریان است و این به نظر و الطاف علی بن موسی الرضا(ع) است که به ما مدد رسانده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم بیش از پیش آنچه که لیاقت شهر رفسنجان و شما همشهریان است را در ابعاد مختلف جامه عمل بپوشانیم، عنوان کرد: شهر رفسنجان به ۵۰ محله تقسیم شده است و بودجه ای که در شورای اسلامی و شهرداری تقسیم میشود به شکل عادلانه ای در همه بخش ها مورد استفاده قرار میگیرد.

رییس شورای شهر رفسنجان با اشاره به اینکه تا کنون ۳۰ بخش و ۳۰ محله تشکیل شده استافزود: فعالیت هایی در بخش های مختلف انجام شده است و باقی محلات نیز شکل میگیرند و فعالیت های عمرانی را در بخش های مختلف شهر شاهد خواهیم بود، در مباحث مختلف شهری که همشهریان نیاز دارند شهرداری سعی کرده است ورود کند و مشکلات و موانع را برطرف کند.

این برنامه با مجری گری حامد عسکری، سخنرانی حجت الاسلام حسینی قمی، مدیحه سرایی سید مهدی میرداماد، شعرخوانی صابر خراسانی و. اجرای برنامه های شاد و متنوع و نورافشانی همره بود.

مطالب مــرتبط