x
جلسه مشترک مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و اعضای شورای شهرستان درجهت ارتقای سطح همکاری‌ها

جلسه مشترک مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و اعضای شورای شهرستان درجهت ارتقای سطح همکاری‌ها

هشتمین جلسه شورای شهرستان در سالن جلسات شورای شهر برگزار شد به گزارش روابط عمومی شورای شهرستان هشتمین جلسه شورای شهرستان به ریاست مجید صفریان و باحضور  احمدی مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و اعضا در سالن جلسات شورای شهر…


  • ۱۴۰۱/۰۴/۳۰

هشتمین جلسه شورای شهرستان در سالن جلسات شورای شهر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شورای شهرستان هشتمین جلسه شورای شهرستان به ریاست مجید صفریان و باحضور  احمدی مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و اعضا در سالن جلسات شورای شهر برگزار شد.

این جلسه که با هدف بررسی مسائل و مشکلات مربوط به شهرستان در حوزه های مختلف از جمله  راه های بین روستایی، آب ،خرید تجهیزات درمانی ،مسائل فرهنگی و……  برگزارشد .درخصوص موارد مذکورهریک از اعضا و میهمانان جلسه به ارائه گزارش اقدامات و پیگیری های انجام شده پرداختند.

مجید صفریان رئیس شورای شهرستان در ابتدای این جلسه ضمن تبریک عیدغدیر ،هدف از برگزاری این جلسات را تبادل نظر و ارائه راهکار درخصوص حل مسائل و مشکلات شهرستان عنوان کرد و افزود:  این جلسه کمک بسزایی به حل  مشکلات شهرستان می کند و با رصد معضلات و مشکلات می توان تصمیم‌گیری بهتری کرد

در ادامه مهندس علی میربابایی به ارائه گزارشی از جلسه روز گذشته خود در شورای استان پرداخت وعنوان کرد در این نشست مشکلات مهم شهرستان از جمله شبکه خودگردان آب راویز،حفر چاه جوادیه الهیه فلاح ،مشکل کم آبی ،جداسازی اب فضای سبز از آب شرب حومه غربی و بودجه شورای شهرستان بررسی  و مقرر شد که مشکلات مذکور طی چند ماه آتی رفع گردد.

در ادامه حسین احمدی مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان به ارائه گزارش جامعی از عملکرد مجتمع مس در ماه‌های اخیردر سطح شهرستان رفسنجان  پرداخت.

وی همدلی مسئولین شهرستان را زمینه‌ای مساعد برای افزایش سطح همکاری‌ها و انجام کارهای بزرگ ورفع مشکلات شهرستان دانست.

در ادامه این نشست سید محمود جمالی زاده عضو شورای شهرستان مسئله راه وآسفالت را از یکی از  اساسی ترین مسائل ومشکلات بخش کشکوئیه عنوان کرد و خواستاراسفالت مسیرهمت آباد تا عباس آباد شد همچنین خواستار تکمیل ساخت مسجد احمداباد  شد . مسئله آسفالت جاده راویز از دیگر مواردی بود که این  عضوشورای شهرستان عنوان کرد.

دکترمحمد فتحیان عضو شورای اسلامی شهر رفسنجان مسئله مطالبه گری از مس را جهت احداث پارک و دیگر عملیات های عمرانی در سطح شهر با توجه به شهرهای همجوار مطرح کرد

حسین فتاحی دیگر عضو شورا خواستارخرید تجهیزات ازمایشگاهی جهت مجهز کردن ازمایشگاه بخش صفائیه شد .

در ادامه رشیدی دیگر عضو شورای شهرستان بحث ایجاد درمانگاه شبانه روزی و احداث چمن مصنوعی را از مهمترین مطالبات خود در جلسه مذکور عنوان کرد.

حسین پلارک دیگر عضو شورای شهرستان مسئله اسفالت جاده بخش فردوس به جوادیه الهیه فلاح  را مطرح کرد و  خواستار تخصیص سرویس حمل ونقل  برای نیروهای مس ساکن  بخش صفائیه شد .

در ادامه مهندس حسین احمدی مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان ترکیب شورای شهرستان را بسیار خوب ارزیابی وبیان کرد خوشبختانه تمام اعضا همفکر وهمراه هستند که امیدوار هستیم این همراهی وهمدلی برای مردم منشأ خیر وبرکت شود

وی افزود ؛ نهایت تلاش خود رادرجهت رفع مشکلات شهرستان انجام داده وخواهم داد و در مورد مشکلات ومعضلات مطرح شده توسط اعضاء ضمن بررسی در جهت رفع آنها تلاش خواهم نمود

وی ادامه داد:در حوزه آب آشامیدنی احداث تصفیه خانه آب رفسنجان در حال انجام است واقدامات خوب و قابل تحسینی انجام شده است.

درپایان مهندس احمدی ابراز امیدواری کردو گفت : افزایش سطح همکاری‌ مجتمع مس وشورای شهرستان ؛ به رفع حداکثری مشکلات شهرستان رفسنجان بیانجامد.

مطالب مــرتبط