x
جهاد امید آفرینی ونهضت تبیین با اهمیت ترین واولویت دارترین مطالبه مقام عظمای ولایت

جهاد امید آفرینی ونهضت تبیین با اهمیت ترین واولویت دارترین مطالبه مقام عظمای ولایت

“شما جوانان باید پیشگام در شکستن این محاصره تبلیغاتی باشید. در خود و دیگران نهال امید به آینده را پرورش دهید. ترس و نومیدی را از خود و دیگران برانید. این نخستین و ریشه ای ترین جهاد شماست.” بخشی از…


  • ۱۴۰۰/۰۸/۲۸

“شما جوانان باید پیشگام در شکستن این محاصره تبلیغاتی باشید. در خود و دیگران نهال امید به آینده را پرورش دهید. ترس و نومیدی را از خود و دیگران برانید. این نخستین و ریشه ای ترین جهاد شماست.” بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان با اطمینان می توان گفت، “جهاد امید آفرینی” از با اهمیت ترین و اولویت دار ترین مطالبات رهبر حکیم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم است. به استناد بیانیه گام دوم می توان تصریح داشت که “شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن، نخستین و ریشه ای ترین تکلیف و جهاد امروز اهل منبر و خطابه است.

در همین راستا مجلس سخنرانی تحت عنوان نهضت امید آفرینی باسخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین راجی نویسنده کتاب صعود چهل ساله وپژوهشگر انقلاب اسلامی در مسجد امام خمینی ره با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری رفسنجان برگزار شد.

لازم به ذکر است سید حسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان ؛ جناب آقای سید ابراهیم صباغ جعفری رئیس کمیسیون فرهنگی؛ ورزش وجوانان شورای اسلامی شهر وجمعی از فعالان فرهنگی شهر رفسنجان در این مراسم حضور داشتند.

مطالب مــرتبط