x
حضور جمعی از معتمدین محله خلیل آباد درجمع اعضای شورای شهر

حضور جمعی از معتمدین محله خلیل آباد درجمع اعضای شورای شهر

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان : شورای مردمی ششم ؛ در مسیر رسیدگی به مناطق کم برخوردار با اولویت و نظر شهروندان ?به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر رفسنجان نهمین نشست شورای اسلامی شهر با حضور رئیس واعضای…


  • ۱۴۰۰/۰۶/۱۶

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان : شورای مردمی ششم ؛ در مسیر رسیدگی به مناطق کم برخوردار با اولویت و نظر شهروندان

?به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر رفسنجان نهمین نشست شورای اسلامی شهر با حضور رئیس واعضای شورا و سرپرست شهرداری با هدف بررسی لوایح ونامه های ارسالی از کمیسیون های تخصصی در صحن شورا برگزار شد.

در این نشست جمعی از معتمدین محله خلیل آباد به نمایندگی از اهالی محله درصحن شورا حضور یافتند و مشکلات و معظلات موجود در محله خلیل آباد را در حوزه های مختلف شهری اعم از خدمات شهری و زیباسازی، فضای سبزو عمران شامل عدم روشنایی معابر؛ نبود پارک های محله ای ؛عدم سنگفرش و آسفالت و مسائل فرهنگی و اجتماعی را مطرح کردند.

پس از بیان معضلات و مشکلات توسط معتمدین محله ؛سید حسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان حضور مردم را جایگاهی مهم ؛ در تصمیمات مدیریت شهری دانست وافزود: شورای ششم شورای مردمی است و ما با اعتماد مردم در این شورا هستیم وبرای رفع مشکلات مردم تلاش خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه *اولویت شورای ششم رسیدگی به مناطق کم برخوردار* عنوان کرد: هدف ما این است که شورا و شهرداری با دادن خدمات به محلاتی که به هر دلیل تاکنون از امکانات دور مانده‌اند همچون دیگر محلات از خدمات بهره‌مند شوند و همچنین سایر عناصر خدمت رسان را برای خدمت رسانی ترغیب و تشویق کنیم و شهروندان می توانند بعنوان شورایار نیازها و اولویت های مناطق ومحله های خود را بیان کنند تا با استفاده از نظرات و پیشنهادات آنها بتوانیم مشکلات ومعظلات را برطرف نماییم.

رئیس شورای اسلامی شهرضمن تشکر ازحضور معتمدین محله خلیل آباددر صحن شورا افزود : چنین نشست هایی نه تنها میان مسئولین و مردم صمیمیت ایجاد می کند بلکه اعضای شورای شهر و مدیران شهری با خواسته ها و مشکلات اهالی از نزدیک آشنا می شوند و چنین اتفاقی مطمئناً موجب بهبود عملکرد دستگاه های اجرایی خواهد شد .

دراین نشست مشکلات عنوان شده توسط معتمدین محله مورد بررسی قرار گرفت وبرخی موارد که قابلیت پیگیری و اجرا داشت به شهرداری و دیگر دستگاههای اجرایی ارجاع گردید .

درادامه این نشست که رئیس وکارشناس اداره باز آفرینی شهرداری نیز حضور داشتند با بیان اینکه بسیاری از محلات شهری رفسنجان در بافت تاریخی واقع شده وبرخی از آن‌ها به بازسازی نیاز دارد به تشریح برنامه های انجام شده و درحال اجرای اداره باز افرینی پرداختندو مسائل مربوط به بهسازی بافت فرسوده وتاریخی شهر مطرح ومورد بحث وبررسی رئیس واعضای شورا قرار گرفت.

در پایان لوایح و نامه های ارسالی از کمیسیون های تخصصی شورامطرح و تصمیماتی اتخاذگردید.

مطالب مــرتبط