x
حضور وزیر کشور در ستاد مدیریت بحران شهرستان رفسنجان /بازدید هوایی وزیر کشور  از مناطق آب گرفته شهرستان رفسنجان

حضور وزیر کشور در ستاد مدیریت بحران شهرستان رفسنجان /بازدید هوایی وزیر کشور از مناطق آب گرفته شهرستان رفسنجان

وزیر کشور به منظور بررسی مسائل مربوط به بارش های سیل آسا در شهرستان رفسنجان، عصرامروز وارد رفسنجان شد. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان احمد وحیدی وزیر کشور به همراه استاندار کرمان و رئیس جمعیت هلال احمرو…


  • ۱۴۰۱/۰۵/۰۹

وزیر کشور به منظور بررسی مسائل مربوط به بارش های سیل آسا در شهرستان رفسنجان، عصرامروز وارد رفسنجان شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان احمد وحیدی وزیر کشور به همراه استاندار کرمان و رئیس جمعیت هلال احمرو جمعی ازمسئولین کشوری واستانی در جریان خسارات و شدت تخریب‌ها در روستاها و مناطق ومرکز شهرستان رفسنجان قرار گرفت.

وزیر کشور و هیئت همراه با حضور در مناطق سیل زده شهرستان رفسنجان از نزدیک روند رسیدگی و امدادرسانی به آسیب‌دیدگان ناشی از سیل در شهرستان رفسنجان را مورد بررسی قرار دادند و پس از گفت و گو با مردم و امدادگران، دستورات لازم را جهت تسریع در روند امداد رسانی ،جبران خسارات و تخریب‌ها صادر کرد.

استاندار کرمان ؛رئیس جمعیت هلال‌احمر ؛فرماندار ؛ فرمانده سپاه ورئیس شورای شهر رفسنجان و جمعی از مسئولین استانی وشهرستانی نیز در این بازدید حضور داشته و گزارشی از برآورد اولیه خسارات و همچنین اقدامات صورت گرفته برای امدادرسانی به مردم گرفتار در سیل ارائه کردند.

وزیر کشور بلافاصله در جلسه ستاد بحران شهرستان رفسنجان حضور یافت .این جلسه با حضور دکتر فداکار استاندارکرمان ،سردارناظری فرمانده سپاه استان ، مهندس رضایی فرماندار ویژه شهرستان و سید حسین رحیمی رئیس شورای شهر ؛ پساوند فرمانده سپاه رفسنجان و جمعی از مسئولین کشوری،استانی وشهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.در این نشست ضمن ارائه گزارش به بیان راهکارهایی جهت تسریع در روند امداد رسانی ،جبران خسارات پرداختند

مطالب مــرتبط