x
حمایت شورای شهر و شهرداری از جامعه ام اس رفسنجان

حمایت شورای شهر و شهرداری از جامعه ام اس رفسنجان

شورای شهر و شهرداری برای حمایت از جامعه ام اس شهرستان رفسنجان اعلام آمادگی کردند.


  • ۱۴۰۳/۰۳/۱۲

به گزارش روابط عمومی شورای شهر رفسنجان، جشن روز جهانی MS به همت انجمن ام اس، دانشگاه علوم پزشکی، هیات ورزشی بیماران خاص و باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان و با حضور بیش از ۱٠٠ بیمار مبتلا در سالن زکریا برگزار شد.

در این مراسم دکتر فاطمه کردستانی رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای شهر با اشاره به شعار روز جهانی ام اس، تشخيص سريع و به موقع در درمان بیماری را مؤثر دانست و ابراز اميدواری کرد با تحقيقات انجام شده درمان های قوی برای کنترل علائم اين بيماری در دسترس است.

وی افزود: طی اين مدت گام‌های مؤثر و مفيدی برای حمايت از جامعه ام اس در شورای شهر، شهرداری و بيمارستان حضرت علی بن ابیطالب(ع) انجام شده است و بعنوان نماينده مجموعه بزرگ علوم پزشكی در شورای اسلامی شهر رفسنجان با تمام توان پيگير حق و حقوق بیماران هستم.

دکتر فاطمه کردستانی یادآور شد: در حال حاضر حدود ۴۵۰ بيمار مبتلا به ام اس در مركز بيماری های خاص بيمارستان تحت درمان رايگان قرار دارند و خدمات دندانپزشكی و انجام MRI به صورت رايگان برای آنها انجام می شود.

در پايان وی ضمن تشکر از دكتر ايوبی مدیر انجمن ام اس شهرستان رفسنجان، از موافقت اعضای شورای شهر برای حمایت از برگزیدگان مسابقات ورزشی بيماران MS خبر داد.

مطالب مــرتبط