x
در آستانه ۹دی روزبصیرت ومیثاق امت با ولایت ، دهه مقاومت و  ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) شهرستان رفسنجان میزبان پیکر پاک شهیدگمنام خواهد بود.

در آستانه ۹دی روزبصیرت ومیثاق امت با ولایت ، دهه مقاومت و ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) شهرستان رفسنجان میزبان پیکر پاک شهیدگمنام خواهد بود.

شروع مراسم استقبال از شهید گمنام شامگاه جمعه ۲ دی ماه ساعت ۸:۳۰ شب در محل فرودگاه بین المللی کرمان خواهد بود. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان  در آستانه ۹دی روز بصیرت ومیثاق امت باولایت، دهه مقاومت…


  • ۱۴۰۱/۱۰/۰۲

شروع مراسم استقبال از شهید گمنام شامگاه جمعه ۲ دی ماه ساعت ۸:۳۰ شب در محل فرودگاه بین المللی کرمان خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان  در آستانه ۹دی روز بصیرت ومیثاق امت باولایت، دهه مقاومت و ایام شهادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س)شهرستان رفسنجان میزبان پیکر پاک شهیدگمنام عزیز دوران دفاع مقدس می‌باشد.

در همین راستا نشست هماهنگی و برنامه ریزی مراسم استقبال و تشییع شهید گمنام در شهرستان رفسنجان به ریاست فرماندار و باحضور فرمانده سپاه ؛ نائب رئیس شورای شهر وجمعی از مسئولین شهرستان در فرمانداری برگزارشد

در این جلسه عنوان شد : ارزش و مقام شهدای گمنام در نزد پروردگار از سایر شهدا بالاتر است، چون این شهدا دو فضیلت شهادت و گمنامی را در خود جمع کرده‌اند.

برپایه این گزارش در این جلسه عنوان شد : مراسم استقبال از شهید گمنام شامگاه جمعه ۲ دیماه ۱۴۰۱ ساعت ۸:۳۰ صبح در محل فرودگاه بین المللی کرمان خواهد بود و در مدت ۴ روز مراسمات معنوی و مذهبی در سراسر شهرستان رفسنجان با حضور شهید گمنام برگزار خواهد شد.

در ادامه بعد ازگذشت از کبوترخان پیکر مطهر شهید در محل اداره بنیاد شهید مورد استقبال خانواده های شهدا قرار خواهد گرفت و در روز شنبه ۳ دی ماه این شهید میهمان مردم شهر سرچشمه و مجتمع مس رفسنجان ؛ حومه شرقی و بخش مرکزی خواهد بود.

این گزارش می افزاید: در روز دوم یک شنبه ۴ دی ماه ساعت شهید بزرگوار ساعت ۳۰ :۷ الی ۸:۳۰ صبح  میهمان دختران دانش آموز شهرستان در برنامه دخترانه در محل حسینیه ثارالله رفسنجان می باشد و پس از آن ساعت ۹ الی ۱۳ این شهید بزرگوار در بخش کشکوئیه و عصر همان روز از ساعت ۱۴ الی ۱۸ مهمان حومه غربی بخش مرکزی می‌باشد.

در ادامه شهید گمنام یک شنبه شب در دانشگاه های علوم پزشکی و ولی عصر (عج) رفسنجان مورد استقبال دانشجویان قرار می گیرد.

در روز دوشنبه ۵ دی ماه در سومین روز از حضور شهید گمنام در رفسنجان ؛ با همکاری آموزش و پرورش شهرستان از ساعت ۷:۳۰ الی ۸:۳۰ صبح میهمان دانش آموزان پسر در برنامه پسرانه در محل حسینیه ثارالله رفسنجان خواهد بود و بعد از آن از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ در بخش فردوس و از ساعت ۱۴ الی ۱۸ در بخش نوق مورد استقبال مردم شهیدپرور قرار خواهد گرفت.

در همان روز از ساعت ۱۹ الی ۲۲ در یادواره شهدای بیاض و پس از آن مهمان امامزاده صالح انارخواهد بود و مراسم وداع با شهید از ساعت ۲۳ تا نماز صبح در حسینیه ثارالله رفسنجان برگزار خواهد شد.

در روز سه شنبه ۶ دی ماه ساعت ۹ صبح مراسم تشییع  از میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی(شهدا) آغاز و تا محل دفن شهیددر  روستای ناصریه ادامه خواهد داشت 

همچنین در این جلسه در خصوص نحوه برگزاری مراسم یادواره شهدای شهرستان وبزرگداشت سومین  سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی  بحث و تبادل نظر شد.

مطالب مــرتبط