x
دورهمی یاران قدیم و جدید شش دوره شورای شهررفسنجان

دورهمی یاران قدیم و جدید شش دوره شورای شهررفسنجان

به مناسبت روز شوراها دورهمی به همراه ضیافت افطاری شوراهای شش دوره شهررفسنجان  برگزار شد و در این مراسم از شوراهای ادواری شهر رفسنجان تجلیل و قدردانی شد. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان ، به مناسبت روز…


  • ۱۴۰۱/۰۲/۱۱

به مناسبت روز شوراها دورهمی به همراه ضیافت افطاری شوراهای شش دوره شهررفسنجان  برگزار شد و در این مراسم از شوراهای ادواری شهر رفسنجان تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان ، به مناسبت روز شوراها دورهمی صمیمی  اعضای شش دوره شهر رفسنجان به همراه ضیافت افطاری در محل شمس العماره هتل باغ برگزار شد.

دورهمی اعضای شورای های شهر  با بیان خاطرات و سخنرانی‌هایی همراه بود که هر کدام از شوراها به بیان خاطرات و سخنرانی در دوره  خود پرداختند.

بر اساس این گزارش ؛امروز یاران قدیم و جدید گرد هم آمده‌اند تا با همفکری و تعامل برای پیشرفت و توسعه شهر  برنامه‌ریزی کنند تا شهر رفسنجان در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گیرد.

دوستان و یارانی که هر کدام به ارائه پیشنهاد و نظراتی درباره توسعه شهر پرداختند  و با هم‌فکری و تعامل برا تحقق مطالبات مردم پیشگام شدند.

در این دورهمی که شهردار رفسنجان نیز حضور داشت؛ اعضای شورای شهر در سخنرانی‌های خود از تمام تلاششان برای پیگیری مطالبات مردم خبر دادند و گفتند: مهم‌ترین مطالبات در جهت پیشرفت و توسعه رفسنجان است و تمام تلاش خود را در این زمینه خواهیم کرد.

در پایان این دورهمی به همت شورای ششم از اعضای شوراهای ادواری شهر رفسنجان با اهدا شاخه گل و لوح تجلیل و قدردانی شد.

 

مطالب مــرتبط