x
دیدارراعضای شورای شهر با ریاست دادگستری و دادستان به مناسبت هفته قوه قضاییه

دیدارراعضای شورای شهر با ریاست دادگستری و دادستان به مناسبت هفته قوه قضاییه

رئیس واعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان با حضور در دادگاه شهرستان رفسنجان و دیدار با مسئولین قضایی، فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را به رئیس دادگستری و دادستان رفسنجان تبریک گفتند به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان ،…


  • ۱۴۰۱/۰۴/۰۴

رئیس واعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان با حضور در دادگاه شهرستان رفسنجان و دیدار با مسئولین قضایی، فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را به رئیس دادگستری و دادستان رفسنجان تبریک گفتند

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان ، بمناسبت هفته قوه قضائیه،سید حسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان به اتفاق اعضای شورای وشهردار ، با ریاست دادگستری و دادستان دیدار و گفتگو کردند.

رئیس شورای شهر، در این دیدار هفته قوه قضاییه را به دادستان و رئیس دادگستری و دیگر کارکنان خدوم این حوزه تبریک و تهنیت گفته و از زحمات ایشان قدردانی کرد. اظهار داشت: دستگاه قضایی در جامعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و قضایی موجب ایجاد آرامش و آسایش در جامعه می‌شود.

سید حسین رحیمی عنوان کرد : به‌لطف خدا ، قضات دادگستری شهرستان نسبت به حقوق مردم حساسیت خاصی داشته و این حساسیت ریشه در دادخواهی و حق‌طلبی آنان دارد.

در این دیدار که روسای شعب دادگستری و دادسرای رفسنجان نیز حضور داشتند.مسئولین مجموعه قضایی شهرستان رفسنجان در راستای توسعه همکاری های همه جانبه بین ۲حوزه در پیشبرد اهداف متعالی شهرستان بویژه حل علمی و تخصصی مسائل اجتماعی شهرستان به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

مطالب مــرتبط