x
دیدار  اعضای شورای مردمی ششم و شهردار رفسنجان با فرماندار جدید

دیدار اعضای شورای مردمی ششم و شهردار رفسنجان با فرماندار جدید

رئیس و اعضای شورای اسلامی‌شهررفسنجان وشهردار در دیدار با فرماندار جدید شهرستان رفسنجان آمادگی کامل خود را برای همکاری و تعامل سازنده و مثبت با نماینده جدید دولت در شهرستان اعلام نمودند. به گزارش روابط عمومی شوراي اسلامي شهر رفسنجان…


  • ۱۴۰۱/۰۳/۳۰

رئیس و اعضای شورای اسلامی‌شهررفسنجان وشهردار در دیدار با فرماندار جدید شهرستان رفسنجان آمادگی کامل خود را برای همکاری و تعامل سازنده و مثبت با نماینده جدید دولت در شهرستان اعلام نمودند.

به گزارش روابط عمومی شوراي اسلامي شهر رفسنجان صبح امروز سیدحسین رحیمی رئیس و مهندس میربابایی ؛ مهندس حسین کهنوجی؛دکتر فتحیان ؛ دکتر حکمت ؛ حجت الاسلام والمسلمین ارجمند ؛ سیدابراهیم صباغ جعفری اعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان به همراه مهندس مجید کهنوجی شهردار رفسنجان ، با حضور در دفتر فرمانداری با مهندس حسین رضایی فرماندار جدید شهرستان رفسنجان دیدار و گفتگو کردند.

رئیس و اعضای شورای شهررفسنجان در دیدار با “حسین رضایی” فرماندار جدید شهرستان رفسنجان ضمن تبریک انتصاب وی به عنوان فرماندار جدید و رئیس شورای تامین شهرستان،آمادگی کامل خود را برای همکاری و تعامل سازنده و مثبت با نماینده جدید دولت در شهرستان اعلام نمودند.

 

مطالب مــرتبط