x
دیدار بانوی عضو شورای شهر با خانواده شهیدان قنبری وحسینی به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر

دیدار بانوی عضو شورای شهر با خانواده شهیدان قنبری وحسینی به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر

یک روز با خانواده شهدا دکتر مه لقا حکمت رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر با خواهر و مادر شهیدان قنبری و حسینی به مناسبت ولادت حضرت زهرا و روزمادر دیدار کرد. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان دکتر…


  • ۱۴۰۰/۱۱/۰۳

یک روز با خانواده شهدا

دکتر مه لقا حکمت رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر با خواهر و مادر شهیدان قنبری و حسینی به مناسبت ولادت حضرت زهرا و روزمادر دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان دکتر مه لقا حکمت رئیس کمیسیون بانوان‌شورای اسلامی شهر رفسنجان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و مقام والای مادر با حضور در گلزار شهدای لاهیجان با خواهرومادر سرداران شهید احمد ومحمد قنبری و غلامرضاو حاج عباس حسینی دیدار وگفتگو کرد.

وی در این دیدار ، با تبریک ولادت با سعادت حضرت زهرا سلام الله علیها، مادران شهدا را اسوه مقاومت و ایثار که با پایمردی ، صبوری و شکیبایی فرزندان خود را در طبق اخلاص گذارده و تقدیم انقلاب و کشور نمودند و لحظه ای برای از دست دادن فرزندان خود نهراسیدن و تردیدی به خود راه ندادند؛ خواند.

در این دیدار رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدا ؛ با اهدا گل به خانوده های این شهیدان ؛ از آنها تجلیل و تقدیر کرد.


مطالب مــرتبط