x
دیدار رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان با سرپرست مرکز بهداشت شهرستان رفسنجان

دیدار رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان با سرپرست مرکز بهداشت شهرستان رفسنجان

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان با سرپرست مرکز بهداشت شهرستان رفسنجان دیدار و گفتگو کرد. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان سید حسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان با حضور در شبکه بهداشت و درمان رفسنجان، با…


  • ۱۴۰۱/۰۸/۱۱

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان با سرپرست مرکز بهداشت شهرستان رفسنجان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان سید حسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان با حضور در شبکه بهداشت و درمان رفسنجان، با دکتر علیدوستی سرپرست این مرکز دیدار و در خصوص مسائل و مشکلات بهداشتی منطقه تحت‌ پوشش تبادل نظر نمودند.

در ابتدای جلسه سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان رفسنجان، ضمن تشکر و خیر مقدم به رئیس شورای شهر رفسنجان، با بیان میزان اهمیت سلامت در جامعه، برگزاری نشست های مشورتی در این حوزه را بسیار مهم و تأثیرگذار دانست و گفت: تعاملات خوب مجموعه مدیریت شهری و شبکه بهداشت می تواند به سلامت بیشتر شهر و شهروندان کمک نماید.

وی افزود: سلامت، بهداشت و درمان مردم هدف ذاتی ماست و بنده و همکارانم تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات بهتر و ارتقاء شاخص های بهداشتی به کار خواهیم بست.

در ادامه سیدحسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان ضمن قدردانی از خدمات و تلاش‌های بی‌دریغ مجموعه کادر درمان ؛ در خصوص مشکلات منعکس شده به شورای شهر، مطالبی را بیان نمودند

دراین دیدار هریک ازطرفین بر تعاملات فی مابین برای ارتقاء امور بهداشتی و درمانی در جهت آسایش و رفاه شهروندان تاکید نمودند.

در پایان رئیس شورای شهر از مجموعه بهداشت بازدید نمودند و از نزدیک در جریان مسائل ومشکلات این مجموعه قرار گرفتند و مقرر شد با همکاری و پیگیری مرکز بهداشت ، شورای اسلامی شهر و شهرداری مشکلات مطرح شده؛  مرتفع گردد.

مطالب مــرتبط