x
دیدار رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر وشهردار رفسنجان با خانواده معظم شهیدان قنبری

دیدار رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر وشهردار رفسنجان با خانواده معظم شهیدان قنبری

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر همراه با شهردار و رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان با خانواده معظم شهیدان احمد ومحمد قنبری دیدار کردند. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان دیدار هفتگی با خانواده شهدا و تجدید…


  • ۱۴۰۰/۰۸/۱۱

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر همراه با شهردار و رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان با خانواده معظم شهیدان احمد ومحمد قنبری دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان دیدار هفتگی با خانواده شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره)یکی از مهمترین برنامه های شورای ششم است و نمایندگان مردم در شورای شهر دیدار و تکریم خانواده شهدا را در اولویت کاری خود قرار داده اند‌ در راستای این برنامه سیدحسین رحیمی رئیس و مهندس میربابایی ؛ مهندس کهنوجی ؛ دکتر فتحیان ؛ حجت الاسلام ارجمندی ؛ سید ابراهیم صباغ جعفری اعضای شورای شهر همراه با مهندس کهنوجی شهرداررفسنجان و دکتر دهقان رجبی رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان با خانواده شهیدان «احمد ومحمد قنبری» دیدار کردند.

در این دیدار ضمن قرائت وصیت نامه هر دو شهید بزرگوار ؛ ازخانواده این دو شهید با اهداء لوحی تجلیل و تکریم شد.در پایان مسئولین با حضور در جوار شهدای لاهیجان ، ضمن ادای احترام باری دیگر با آرمان‌های شهدای والامقام تجدید میثاق کردند.

ضمنا روستای لاهیجان با تقدیم بیش از ۴۳ شهید به انقلاب همیشه در عرصه های انقلابی حضور پررنگی داشته که با توجه به جمعیت خود در آن دوران رتبه نخست را دارد.

مطالب مــرتبط