x
دیدار شورای عالی قرآن و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان با رئیس واعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان

دیدار شورای عالی قرآن و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان با رئیس واعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان

حجت‌الاسلام نقیب پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی: شورای عالی قرآن مأمن امین است و شایسته است تصمیمات قرآنی شهرستان به این شورا واگذار شود. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهررفسنجان به مناسبت روز ملی شوراها حجت الاسلام نقیب پور…


  • ۱۴۰۲/۰۲/۱۳

حجت‌الاسلام نقیب پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی: شورای عالی قرآن مأمن امین است و شایسته است تصمیمات قرآنی شهرستان به این شورا واگذار شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهررفسنجان به مناسبت روز ملی شوراها حجت الاسلام نقیب پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان و  شورای عالی قرآن با حضور در صحن شورا با رئیس واعضای شورای اسلامی شهررفسنجان دیدار و در خصوص مباحث قرآنی شهرستان به بحث وگفتگو پرداختند.

در این دیدار صمیمانه حجت الاسلام نقیب پور رئیس تبلیغات اسلامی  تشکیل شورای عالی قرآن را یکی از مبارکترین اتفاقات زمان تصدی گری خویش در اداره تبلیغات اسلامی بیان کرد وافزود: شورای عالی قران متشکل از نه نفر از فرهیختگان قرآنی شهرستان  که هر کدام در زمینه قرائت حفظ برجسته هستندیا  خودشان مسئول موسسه قرآن هستند که دور هم جمع شدند و با نظر خواهی از شخصیت‌های قرآنی سند راهبردی تنظیم شد که به قرآن شهرستان چارچوب می دهد و شورای عالی قرآن جایی است برای کارشناسی مباحث قرآنی وحجت را کامل می کند.

نقیب پور شورای عالی قرآن  را مامن امینی دانست که  شایسته است تصمیمات قرآنی شهرستان  به این شورا واگذار شود ودر صورت تامین بودجه طرح شورای قرآن شاهد تحول بزرگی در سال ۱۴۰۲ در زمینه تربیت مربی ،قاری،حافظ و…صورت می گیرد.

در ادامه هریک ازاعضای شورای عالی قرآن  توضيحات جامعی وکاملی را به حاضرین در جلسه ارائه کردند.

در این نشست سیدحسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهررفسنجان  با ابراز خرسندی از حضور در جمع نورانی خادمین قرآن شهرستان اقدامات حجت الاسلام نقیب زاده واعضای شورای عالی قرآن را قابل تقدیر دانست و بیان کرد:  تنها چیزی که با فرد می ماند قرآن است .

رئیس شورای اسلامی شهررفسنجان ضمن تقدیر از اقدامات گسترده فرهنگی آقای صباغ جعفری رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بیان کرد: شهرداری و شورای شهررفسنجان از هرگونه اقدام در جهت  ترویج فرهنگ  قرآنی در سطح شهرستان حمایت کرده وخواهد کرد.

مطالب مــرتبط