x
دیدار منتخبین مردم در شورای شهر با خانواده معظم شهیدحسین رودینی

دیدار منتخبین مردم در شورای شهر با خانواده معظم شهیدحسین رودینی

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر همراه با شهردار و رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان با خانواده معظم شهیدحسین رودینی دیدار کردند. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان دیدارهفتگی با خانواده شهدا یکی از مهمترین برنامه های…


  • ۱۴۰۰/۰۸/۱۹

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر همراه با شهردار و رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان با خانواده معظم شهیدحسین رودینی دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان دیدارهفتگی با خانواده شهدا یکی از مهمترین برنامه های شورای شهر است و نمایندگان مردم در شورای شهر هر هفته دیدار و تکریم خانواده شهدا را در اولویت کاری خود قرار داده اند‌ در راستای این برنامه سیدحسین رحیمی رئیس ؛ دکتر فتحیان ؛ سید ابراهیم صباغ جعفری اعضای شورای شهر همراه با مهندس کهنوجی شهرداررفسنجان و دکتر دهقان رجبی رئیس بنیادشهید وامور ایثارگران شهرستان با خانواده شهید «حسین رودینی» دیدار کردند. در پایان این دیدار در راستای تجلیل از مقام شهدای والا مقام از مادر شهید معزز تقدیر شد.

ضمنا شهید حسین رودینی يكم شهريور ۱۳۵۳، در روستاي رودين از توابع شهرستان رفسنجان به دنيا‌ آمد. پدرش علي، دامپرور و كشاورز بود و مادرش بي‌بي‌جان نام داشت. تا اول راهنمايي‌ درس خواند. پاسدار وظيفه بود، بيست و سوم اسفند ۱۳۷۳، در جاده بم كرمان هنگام ماموريت بر اثر سانحه تصادف به شهادت رسيد. مزار وي در زادگاهش واقع است.

 

 

 

 

مطالب مــرتبط