x
رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان : شهرداری رفسنجان با تراز مالی منفی به شهردار جدید رسید

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان : شهرداری رفسنجان با تراز مالی منفی به شهردار جدید رسید

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان گفت: زمان گرفتن شورا، موجودی نقدی شهرداری ۶۰ میلیارد تومان بود. در کنار آن ۱۳۰ میلیارد تومان تعهداتی بوده که شورای پنجم از دوره قبل به جا گذاشت که ۹۹ میلیارد تومان چک‌هایی بوده که…


  • ۱۴۰۰/۰۷/۱۶

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان گفت: زمان گرفتن شورا، موجودی نقدی شهرداری ۶۰ میلیارد تومان بود. در کنار آن ۱۳۰ میلیارد تومان تعهداتی بوده که شورای پنجم از دوره قبل به جا گذاشت که ۹۹ میلیارد تومان چک‌هایی بوده که ظرف مدت سه سال شهرداری از مراجعان اخذ کرده بود که ۲۵ میلیارد تومان از این چک‌ها برگشتی بوده و هم‌اکنون ۳۵ میلیارد تومان با تراز منفی شهرداری را به مجید کهنوجی می‌سپاریم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان در آیین تکریم معارفه شهردار جدید رفسنجان ،سید حسین رحیمی رییس شورای اسلامی شهر رفسنجان هم ضمن تبریک ماه ربیع الاول اظهار کرد: در ابتدای شروع کار شورای اسلامی شهر رفسنجان، به پابوس امام رضا (ع) رفته و از پروژه های شهری مشهد مقدس بازدید و برای انتخاب شهردار جدید بسیار بررسی ها را انجام و فارغ از سیاسی بازی به کارابودن‌ شخص توجه کردیم.

وی ادامه داد: با توجه به ویژگی ها اعم از خلاقیت و نوآوری و بومی بودن، مجید کهنوجی با اکثریت آرا انتخاب و فارغ از هر گونه فشار و گرایش سیاسی به سمت شهردار جدید انتخاب شد.

رحیمی افزود: آمریکا و بیگانگان بر طبل عدم شرکت بر انتخابات کوبیدند اما مردم با پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی در رویداد حماسی انتخابات شرکت و امانت را به دست افرادی سپردند که امیدواریم‌ با ایجاد اتاق فکر در شورای اسلامی دوره ششم شهر جهت خدمت به مردم موفقیت هایی در سطح شهر کسب و رضایت مندی جامعه ایجاد شود.

وی افزود: موجودی نقدی شهرداری زمان تحویل شورای اسلامی ۶۰ میلیارد تومان بوده و هم اکنون باتراز منفی ۳۵ میلیارد تومان شهرداری را به آقای کهنوجی می سپاریم. به سمتی می رویم که بودجه های پایدار را برای شهرداری معین کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان تصریح کرد: سیاست شورای پنجم همه تفکیک ها هیچ ملکی برای شهرداری تصاحب نشده، به دنبال راهکارهایی تحت برنامه ۵ ساله ای که در دست تدوین است هستیم تا شاهد شهری زیبا و آباد باشیم.

مطالب مــرتبط