x
رئیس واعضای شورای شهررفسنجان به همراه جمعی از مسئولین از کشفیات پلیس آگاهی رفسنجان در جریان عملیات دستگیری باند سارقین مسلح سیم برق در رفسنجان

رئیس واعضای شورای شهررفسنجان به همراه جمعی از مسئولین از کشفیات پلیس آگاهی رفسنجان در جریان عملیات دستگیری باند سارقین مسلح سیم برق در رفسنجان

رئیس واعضای شورای شهررفسنجان به همراه جمعی از مسئولین از کشفیات پلیس آگاهی رفسنجان در جریان عملیات دستگیری باند سارقین مسلح سیم برق دررفسنجان بازدید کردند. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان طی چندین عملیات باند سارقین مسلح…


  • ۱۴۰۱/۰۲/۲۶

رئیس واعضای شورای شهررفسنجان به همراه جمعی از مسئولین از کشفیات پلیس آگاهی رفسنجان در جریان عملیات دستگیری باند سارقین مسلح سیم برق دررفسنجان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان طی چندین عملیات باند سارقین مسلح سیم برق در رفسنجان دستگیر شدند و رئیس واعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان به همراه فرماندار ؛ امام جمعه ؛ معاون سیاسی فرماندار؛ فرمانده انتظامی و جمعی ازمسئولین شهرستان از کشفیات عملیات مذکور بازدید کردند .

در حاشیه این بازدید سرهنگ “اکبر نجفی” در تشریح این عملیات اظهار داشت:در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه سیم برق در سطح استان و شهرستان رفسنجان، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان بیان داشت:سارقان که از افراد سابقه دار می باشند با استفاده از سلاح گرم و تهدید و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان اقدام به سرقت به صورت گسترده در شهرستان های استان از جمله کرمان، زرند، بردسیر و سیرجان می کردند.

وی افزود:ماموران پلیس آگاهی رفسنجان باهمکاری  پلیس آگاهی استان و با انجام یکسری کار اطلاعاتی و اقدامات تخصصی و ویژه، هویت تعدادی از سارقان که به صورت باندی در سطح استان فعالیت داشتند را شناسایی و با هماهنگی قضایی طی چند عملیات ضربتی ۶ نفر از آنها را دستگیر کردند.

سرهنگ نجفی ادامه داد: متهمین در تحقیقات و بازجویی فنی مأموران پلیس آگاهی به یک فقره سرقت مسلحانه سیم برق در این شهرستان و چندین فقره در سطح استان اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده اولیه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان پس از قدردانی اعضای شورای تامین از عملکرد پلیس در دستگیری باند سارقان مسلح خاطرنشان کرد:پلیس با اقتدار با مخلان نظم و امنیت و کسانی که با قدرت نمایی با سلاح آسایش جامعه را به خطر می اندازند برخورد میکند.

 

مطالب مــرتبط