x
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای رشهر رفسنجان : دانشجو اگر زبان گویای جامعه باشد به رسالت خودش نزدیک شده است

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای رشهر رفسنجان : دانشجو اگر زبان گویای جامعه باشد به رسالت خودش نزدیک شده است

به مناسبت فرا رسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو، رئیس کمیسیون فرهنگی؛ ورزش وجوانان شورای اسلامی شهررفسنجان و دانشجویان دانشگاه پیام نور با حضور در گلزار شهدای کرمان با سردار دلها تجدید بیعت کردند.   به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی…


  • ۱۴۰۰/۰۹/۱۷

به مناسبت فرا رسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو، رئیس کمیسیون فرهنگی؛ ورزش وجوانان شورای اسلامی شهررفسنجان و دانشجویان دانشگاه پیام نور با حضور در گلزار شهدای کرمان با سردار دلها تجدید بیعت کردند.

 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهررفسنجان به مناسبت فرا رسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو ، رئیس کمیسیون فرهنگی ؛ ورزش و جوانان شورای اسلامی شهررفسنجان وجمعی از مسئولین ،اساتید ودانشجویان دانشگاه پیام نور  با حضور در گلزار شهدای کرمان و مزار سپهبد شهید “حاج قاسم سلیمانی” با سردار دلها تجدید بیعت کردند.

سید ابراهیم صباغ جعفری رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزش وجوانان شورای اسلامی شهر رفسنجان عنوان کرد:  مناسبت ۱۶ آذر ماه و روز دانشجو ، شهادت سه دانشجوی والامقام است که در مقابل استکبار جهانی و نماد برجسته آن امریکا،اعتراض خودشان را بیان کردند و رژیم ستم شاهی دانشجویان روشن فکر مارا به شهادت رساندند.لذا معاونت فرهنگی دانشگاه پیام نور تصمیم گرفت زمینه حضور دانشجویان را در گلزار شهدای کرمان در جوار مزار نماد استکبار ستیزی وشهادت طلبی  جهان اسلام را فراهم سازد تا با آرمان های سردار دلها تجدید بیعت کنند

رئیس کمیسیون فرهنگی ،ورزش وجوانان شورای شهر رفسنجان با بیان اینکه دانشجو نماد روشن فکری و چشم گوش بینای جامعه است تصریح کرد: رسالت دانشجو اگر به همان اصل کلمه دانشجو مراجعه کنیم فردی است که دنبال دانش است البته دانش به تنهایی رسالت دانشجو نیست، دانشی که همراه با تزکیه و تعالی انسان باشد.

 

وی افزود: دغدغه دانشجو قطعا نگاه به آینده شغلی اش خواهد بود این که آیا زمانی که فارغ تحصیل میشود آیا میتواند متناسب با آن علمی که فرا گرفته کار و شغلی را برای خودش رقم می زند؟

 

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور رفسنجان خاطر نشان کرد: در صورتیکه تخصص دانشجویان و آموزش نظری با اقدام عملی ومهارتی همراه بشود، این دو در کنار هم می‌توانند بسترساز شغلی متناسب با رشته تحصیلی برای دانشجو گردد.

 

سید ابراهیم صباغ جعفری بیان کرد: دانشگاهیان و دانشجویان یک قشر نخبه و مورد احترام جامعه هستند، جامعه توقع دارد از دانشجو ودانشگاهیان که به وسیله ابزار علم و آگاهی و معرفت تلاش بکنند مشکلات جامعه را حل کنند، مشکل گشایی از جامعه و مردم می‌توانند یکی از نقش‌های بسیار بزرگ دانشگاهیان برای جامعه باشد.

وی افزود: دانشجویان می‌توانند با تحقیق و پژوهش برای رشد جامعه کمک کنند، دانشجو اگر زبان گویای جامعه برای بیان معارف و حقیقت و بیان مشکلات مردم باشد به معنای واقعی کلمه به رسالت خودش نزدیک شده است.

 

مطالب مــرتبط