x
رادیو رفسنجان ۲۲ ساله شد/آیین بیست ودومین سالگرد افتتاح رادیو شهری رفسنجان برگزار شد

رادیو رفسنجان ۲۲ ساله شد/آیین بیست ودومین سالگرد افتتاح رادیو شهری رفسنجان برگزار شد

آیین بیست ودومین سالگرد افتتاح رادیو شهری رفسنجان با حضور مدیرکل سازمان صداو سیمای استان کرمان ؛ امام جمعه شهرستان رفسنجان و رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان و جمعی از دیگر مسئولین شهرستان و پرسنل و کارشناسان رادیو شهری در…


  • ۱۴۰۰/۱۲/۰۴

آیین بیست ودومین سالگرد افتتاح رادیو شهری رفسنجان با حضور مدیرکل سازمان صداو سیمای استان کرمان ؛ امام جمعه شهرستان رفسنجان و رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان و جمعی از دیگر مسئولین شهرستان و پرسنل و کارشناسان رادیو شهری در سالن شهید پرتوی دانشگاه ولی عصر(عج)برگزارشد

امام جمعه رفسنجان نیر اظهار کرد: بُرد رادیو در رفسنجان باید تقویت شود تا همه نقاط شهرستان از جمله کبوترخان، نوق و کشکوئیه هم از این نعمت بهره مند شوند.

حجت الاسلام اصغر عسکری تصریح کرد: در حال حاضر دهکده جهانی و فضای مجازی تمامی اخبار را لحظه ای به اقصی نقاط جهان مخابره می کند.

وی افزود: رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: مطالبی که از رسانه بخواهد پخش شود را بنویسید تا واژه ای خلاف از زبان انسان بیرون نرود که منجر به زیر سوال رفتن نظام و رسانه می شود ؛ لذا مراقبت ویژه در برنامه های زنده باید صورت گیرد.

حجت الاسلام عسکری خاطرنشان کرد: رادیو باید به روز باشد و نبض سیاسی و اجتماعی در دستانش داشته باشد؛ در بحث انتخابات باید مردم را راهنمایی کند تا انتخابی اصلح را انجام دهند و بینش مردم را افزایش دهد تا ضریب انتخابات صحیح بالا برود.

احمد علیرمضانی افزود: دشمن در اتاق های فکر خود توطئه هایی برای براندازی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برنامه ریزی می کند لذا می توان گفت، جهاد تبیین واجب است.

وی اظهار داشت: فضای مجازی سنگر مقدس رسانه هاست و باید از این بستر دستاوردهای انقلاب و اسلام را بیان کرد تا دشمن فکر براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را نداشته باشد.

وی افزود: سلاح دشمن ایجاد تردید در باورهای حقیقی و واقعی مردم است و با بیان دستاوردها در فضای مجازی که سنگر مقدس رسانه هاست می توان در این جنگ پیروزی را حاصل کرد.

مدیرکل صدا و سیمای کرمان: جهاد تبیین بیان واقعیت های انقلابی و اسلامی است

علیرمضانی ادامه داد: رادیو ظرفیت مهمی برای رفسنجان است و از این ظرفیت برای رساندن پیام انقلاب در راستای تحقق جهاد تبیین استفاده کرد.

وی تصریح کرد: صهیونیست ها در بخشش بخیل هستند ولی در کمک به رسانه بخشنده ترین مردم هستند زیرا برای براندازی بنیان های سازنده بسیار در فضای مجازی و رسانه کار و تلاش می کنند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: مردم بویژه جوانان از موبایل و بستر فضای مجازی بیشتر استفاده می کنند نباید از این ظرفیت فضای مجازی عقب بیفتیم همین اتفاقات روز اخیر در رفسنجان را مشاهده کنید که هنوز خبر به رسانه های رسمی نرسیده امّا در بستر فضای مجازی این خبر به همه جای کشور و دنیا رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: مفهوم این است که نباید از ظرفیت فضای مجازی عقب بیفتیم؛ از این ظرفیت که به فضای امنیتی ما در حال تبدیل است، نباید غافل شد.

علیرمضانی افزود: دشمن نمی تواند مانند دوران جنگ تحمیلی در صنعت نظامی با ما بجنگد پس در رسانه لذا فضاهای فرهنگی متاسفانه توطئه های زیادی دارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی اخیر خود به جهاد تبیین به عنوان فریضه عظیم و جدی اشاره کردند که بخش بزرگ این کار برعهده اصحاب رسانه است البته نه تنها اصحاب رسانه بلکه همه آحاد جامعه باید برای تحقق جهاد تبیین کار کنند.

وی تصریح کرد: کسانی که در دل مردم تردید ایجاد می کنند و کارهای خاندان کثیف و دزد پهلوی را تطهیر و رسانه ای می کنند و دستاوردهای انقلاب و نظام و دولت را هیچ و پوچ می شمارند و نمایان نمی کنند موجب می شود که خرابی ها علیه دستاوردهای انقلاب ایجاد شود.

علیرمضانی ادامه داد: متاسفانه بخشی از جامعه ما در دام این افراد می افتند و اقدامات خرابکارانه علیه دستاوردهای انقلاب را رقم می زنند لذا این ها دچار تردید شده و فکر می کنند کار خوبی می کنند؛ پس جهاد تبیین برای مبارزه با دشمن واجب است.

وی با اشاره به اینکه اهمیت رسانه ها در فضای مجازی به اندازه سنگرهایی است که در دفاع مقدس در خط مقدم بود اظهار کرد: در رفسنجان به برکت انقلاب اسلامی رادیو شهری تأسیس شده که این رسانه تلاش و فعالیت های خوبی دارد.

وی خاطرنشان کرد: بزودی فرستنده رادیو رفسنجان که بُرد محدودی دارد را افزایش خواهیم داد تا تمام مناطق این شهرستان از این رسانه بهره مند شود.

یدالله صالحی مدیر رادیو شهری رفسنجان نیز در این آئین اظهار کرد: رادیو شهری رفسنجان بیش از ۳۷ درصد شنونده دارد عواملی که موجب رشد و شکوفایی این رسانه شده است شامل تعامل بین مسئولان و رادیو، تلاش همه جانبه همکاران و اجرای برنامه های متنوع برای مردم است.

وی افزود: در زمان بحران کرونا علاوه بر اجرای برنامه های قبل از این بحران؛ برنامه آوای سلامت هر هفته با حضور یکی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به منظور آگاهی بخشی در پیشگیری از شیوع این بیماری، سرعت بخشدن به امر واکسیناسیون و غیره اجرا می شود.

 

 

مطالب مــرتبط