x
رفسنجان در مسیر خواهر خواندگی باتعدادی از شهرهای جهان در کمیسیون فرهنگی شورای شهر

رفسنجان در مسیر خواهر خواندگی باتعدادی از شهرهای جهان در کمیسیون فرهنگی شورای شهر

رفسنجان در مسیر خواهر خواندگی باتعدادی از شهرهای جهان / بررسی ویژه برنامه های اجرای در دهه فجر و سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع)در صحن شورا نوزدهمین نشست کمیسیون فرهنگی ؛ ورزش و جوانان شورای اسلامی شهررفسنجان  با هدف بررسی…


  • ۱۴۰۰/۱۱/۲۰

رفسنجان در مسیر خواهر خواندگی باتعدادی از شهرهای جهان / بررسی ویژه برنامه های اجرای در دهه فجر و سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع)در صحن شورا

نوزدهمین نشست کمیسیون فرهنگی ؛ ورزش و جوانان شورای اسلامی شهررفسنجان  با هدف بررسی نامه ها ولوایح ارسالی فرهنگی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان نوزدهمین نشست کمیسیون فرهنگی ؛ ورزش و جوانان شورای اسلامی شهررفسنجان  به ریاست سید ابراهیم صباغ جعفری وبا حضور اعضای کمیسیون و معاون فرهنگی ؛ هنری و مشاور اداره ارتباطات وامور بین الملل شهرداری و حسینی فعال فرهنگی در صحن شورا برگزار شد.

در ابتدا حسینی مشاور اداره ارتباطات وامور بین الملل شهرداری مباحثی در خصوص برقراری پیوند خواهرخواندگی شهر رفسنجان با تعدادی از شهرهای جهان در سه حوزه مس، پسته و عمارت های خشتی مطرح کرد.

وی هدف از اجرای این طرح ارائه چهره مطلوب رفسنجان در سطح جهان عنوان کردو گفت: خواهرخواندگی رفسنجان با شهرهای دیگر کشورها کمک شایانی به توسعه گردشگری رفسنجان خواهد کرد

در این نشست حسینی فعال حوزه گردشگری به بیان دستاوردهای نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی پرداختند و ضمن گزارش وتشریح فعالیت های خود ؛ خواستار حمایت وهمکاری شورای اسلامی شهر در جهت گسترش فعالیت های فرهنگی و گردشگری شد.

در این نشست سجادی معاون هنری شهرداری رفسنجان طی گزارش از حضور شهرداری رفسنجان در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران با شعار «هر رفسنجانی، یک سفیر گردشگری» اظهار امیدواری کرد وگفت : در این نمایشگاه افرادی را به عنوان سفیر گردشگری شهر رفسنجان انتخاب کردیم وهمچنین برای نخستین‌بار بخشی در بیرون از نمایشگاه به متراژ صدمتر برای شهرستان رفسنجان در نظر گرفته شده بود که در این بخش، یک اتوکمپ به عنوان سفیر گردشگری رفسنجان، اتوبوس گردشگری رفسنجان و دو ماشین آفرود حضور داشت.

وی بیان کرد: حضور در نمایشگاه فرصت مغتنمی بود برای ارائه ظرفیت‌های حوزه گردشگری رفسنجان که درحال‌حاضر یک صنعت بسیار درآمدزا است.

همچنین در این نشست رمضانی معاون فرهنگی شهرداری ویژه برنامه های اجرایی در دهه فجر و سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) را مطرح و مورد بررسی رئیس واعضای شورا قرار گرفت.

در پایان سیدابراهیم صباغ جعفری رئیس کمیسیون فرهنگی؛ ورزش وجوانان شورای شهر ضمن تشکر از برنامه های ارائه شده ،درخواست های مذکور  را جهت تصمیم گیری نهایی به صحن شورا ارجاع دادند .

 

مطالب مــرتبط