x
رفسنجان یکصدا مرگ بر آمریکا شد ؛ راهپیمایی ۱۳ آبان در رفسنجان با حضورپررنگ دهه هشتادی ها و دهه نودی ها

رفسنجان یکصدا مرگ بر آمریکا شد ؛ راهپیمایی ۱۳ آبان در رفسنجان با حضورپررنگ دهه هشتادی ها و دهه نودی ها

راهپیمایی ۱۳ آبان روز دانش آموز در استان مقاومت ؛ شهر رفسنجان با حضور گسترده دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها؛ اعضای شورای شهر و مسئولین شهرستان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان راهپیمایی ۱۳ آبان و…


  • ۱۴۰۱/۰۸/۱۳

راهپیمایی ۱۳ آبان روز دانش آموز در استان مقاومت ؛ شهر رفسنجان با حضور گسترده دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها؛ اعضای شورای شهر و مسئولین شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان راهپیمایی ۱۳ آبان و روز دانش آموز همزمان با سراسر ایران اسلامی و با حضور گسترده دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها واعضای شورای شهر و مسئولین شهرستان در رفسنجان برگزار شد.

در این راهپیمایی که از میدان شهید صیاد شیرازی اغاز شد، جوانان و نوجوانان پرشور در کنار اعضای شورای شهر ومسئولین  با در دست داشتن تصاویری از امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و نیز تصاویری از شهید مقاومت و دیگر شهدای دانش‌آموز، نسبت به سیاست های جنگ طلبانه آمریکا و متحدانش ابراز انزجار کردند.

در این مراسم والدین هم مشتاقانه در کنار دانش آموزان و فرزندانشان حضوری پر رنگ و پر شور داشتند.

خیل گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان نشان از بی نتیجه بودن توطئه های دشمنان در ایجاد ناآرامی هااخیر در شهرستان رفسنجان است.

محل تجمع پایانی راهپیمایی درمصلای امام خامنه ای (مدظله العالی ) بود با توجه به اینکه راهپیمایی ۱۳ آبان امسال در روز جمعه برگزار شد ؛ شرکت کنندگان بعد از این مراسم به سمت میعادگاه نماز جمعه حرکت کردند.

که این فریضه الهی به امامت ، حجت‌الاسلام والمسلمین عسکری ، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان رفسنجان برگزارشد.

 

مطالب مــرتبط