x
رییس شورای اسلامی شهر رفسنجان : انسانیت نمرده است و هنوز افرادی هستند که دغدغه زندگی خوب، برای نیازمندان دارند

رییس شورای اسلامی شهر رفسنجان : انسانیت نمرده است و هنوز افرادی هستند که دغدغه زندگی خوب، برای نیازمندان دارند

رییس واعضاء شورای اسلامی و به همراه شهردار رفسنجان صبح امروز از پروژه‌های عمرانی و کارگاه تولیدی مؤسسه خیریه کوثر بازدید کردند. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان سید حسین رحیمی رییس شورای اسلامی شهر رفسنجان در بازدید…


  • ۱۴۰۱/۰۳/۰۴

رییس واعضاء شورای اسلامی و به همراه شهردار رفسنجان صبح امروز از پروژه‌های عمرانی و کارگاه تولیدی مؤسسه خیریه کوثر بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان سید حسین رحیمی رییس شورای اسلامی شهر رفسنجان در بازدید از پروژه مسکونی ۴۸ واحدی مسکونی موسسه خیریه کوثر عنوان کرد: ساختن مسکن برای اسکان موقت زوج‌های جوان نیازمند، کار بسیار ارزشمندی است و به جامعه این پیام را منتقل می‌کند که انسانیت هنوز نمرده و هنوز افرادی هستند که دغدغه زندگی خوب برای نیازمندان دارند.

وی ضمن بازدید از کارگاه تولیدی دستکش صنعتی این مؤسسه اظهار نظر کرد: تولید دستکش صنعتی هم به اقتصاد شهرستان کمک می‌کند، هم نیاز مجتمع مس را برآورده کرده و هم برای افراد نیازمند اشتغال ایجاد کرده است.

رئیس و اعضاء شورای اسلامی شهر به همراه شهردار رفسنجان در ادامه از ساختمان جدید کارگاه خیاطی که تا یک‌ ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد بازدید کردند؛در این بازدید سیدحسین رحیمی بیان کرد: شورا و شهرداری برای سامان دادن به پروانه‌های ساختمانی و اموراتی که مربوط به شورا و شهرداری می‌شود قول همکاری و مساعدت دادند.

وی فعالیت‌های این مؤسسه را عالی توصیف کرد و گفت: یکی از ویژگی‌های خوب خیریه کوثر این است که هیأت امناء ؛ پای کار هستند و گره از مشکلات مردم باز می‌کنند.

محسن اسماعیلی مدیرعامل مؤسسه خیریه کوثر نیز از رییس و اعضاء شورای اسلامی شهر و شهردار رفسنجان که با حضور در پروژه‌های عمرانی و تولیدی خیریه، از نزدیک با فعالیت‌های عام‌المنفعه این مؤسسه آشنا شدند؛ و همچنین از قول مساعد و اقدام خیرخواهانه‌ آنان تقدیر کرد.

 

مطالب مــرتبط