x
سید حسین رحیمی  :شورای ششم شورای مردمی است و الان زمان حمایت از مردم است

سید حسین رحیمی :شورای ششم شورای مردمی است و الان زمان حمایت از مردم است

?رییس دانشگاه ولی عصر(عج) خواستار استقرار دفتر تحقیق وتوسعه شهرداری در دانشگاه شد ?به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان بیستمین نشست شورای اسلامی شهر رفسنجان به ریاست سید حسین رحیمی وبا حضور اعضای شورا وشهرداررفسنجان در صحن شورا…


  • ۱۴۰۰/۰۷/۲۷

?رییس دانشگاه ولی عصر(عج) خواستار استقرار دفتر تحقیق وتوسعه شهرداری در دانشگاه شد

?به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان بیستمین نشست شورای اسلامی شهر رفسنجان به ریاست سید حسین رحیمی وبا حضور اعضای شورا وشهرداررفسنجان در صحن شورا برگزارشد

دراین نشست که با هدف بررسی نامه های اداری ومصوبات کمیسیون های تخصصی شورای شهربرگزارشد مهمانانی چون دکتر رنجبر کریمی رئیس دانشگاه ولی عصر(عج)؛ مهندس فتح اللهی رئیس اداره املاک شهرداری و رمضانی مدیر امور فرهنگی شهرداری نیز حضور داشتند.

در ابتدا این جلسه رییس شورای اسلامی شهر رفسنجان کار شهرداری رفسنجان در بحث در آمد پایدار رایک برند برای شورای ششم دانست .

سید حسین رحیمی بازخورد بازدیدهای شورای ششم از سطح شهر را بسیار مثبت ارزیابی و بیان کرد: حضور دربین مردم باعث احساس رضایت آنان میشودو می توانیم از نزدیک قسمتی از مشکلات محله ها را برطرف سازیم

وی ادامه داد: شورای ششم شورای مردمی است و الان زمان حمایت از مردم است و حل بخشی از مشکلات امیدبهتری برای مردم ایجاد خواهد کرد.

رییس شورای اسلامی شهر رفسنجان ضمن خوش آمد گویی به مهمانان در این نشست وبا اشاره بلا استفاده ماندن بخشی از فضای ساختمانی موزه ریاست جمهوری عنوان کرد: بخش نگهداری از فضای سبز ؛ تعمیرات وسرکشی امورات مجموعه موزه به عهده شهرداری است اما فضای ساختمانی آن استفاده مطلوبی نمیشود با اینکه جایگاه بسیار خوبی دارد و شورای شهر و شهرداری آمادگی کامل جهت همکاری با دانشگاه را جهت ساماندهی به ساختمان مذکور را دارد و ان شالله بتوانیم با دانشگاه در حوزه های پژوهشی کشوری همفکری ،مشارکت و همکاری داشته باشیم تا در شهر طرح های علمی زیادی صورت گیرد و خارج از مسیر علمی نباشد.

دکتر رنجبر کریمی رییس دانشگاه ولی عصر (عج) در مورد مجموعه موزه ریاست جمهوری عنوان کرد :بخش ورزشی این مجموعه به مدت ۱۰سال به مجتمع مس واگذار گردیده است وبخش اداری مجموعه هم ۵۰درصد مربوط به دانشگاه و۵۰درصد مربوط به دفتر نشر می باشد.

ایشان با بیان اینکه هیچ کاری بدون تحقیق وپژوهش به نتیجه مطلوب نخواهد رسید خواستار استقرار دفتر تحقیق وتوسعه شهرداری در دانشگاه شدتا از وجود اساتید وپژوهشگران دانشگاه استفاده شود.

وی با اشاره به سند توسعه شهر که بایدبرنامه ریزی شود گفت : به دانشگاه باید اعتماد کرد و با ظرفیت هایی که دانشگاه از نظر تخصصی دارد تدوین سند را می توانند انجام دهند.

وی از ایجاد همکاری مابین شهرداری و دانشگاه جهت تدوین سند توسعه شهری ابراز امیدواری کرد وگفت : رسالت دانشگاه در دولت امروز بحث‌ماموریت گرایی و بحث ارتباط با جامعه است و اگر خود دانشگاه نتواند تدوین سند را انجام دهد با تفاهم نامه های زیادی که با دانشگاههای خار ج و داخل کشور دارد قطعا می تواند انجام دهد.

در این نشست شهردار رفسنجان بیان کرد:انچه مد نظر شهرداری رفسنجان است حرکت بر اساس سند ۲۰ ساله توسعه شهرستان بر اساس الویت است که شامل بحث های توسعه ؛ عمرانی ؛ فرهنگی ؛ اجتماعی ؛ شهرسازی و اقتصادی می باشد .

ایشان به آمادگی شهرداری برای استفاده از ظرفیت های دانشگاه تاکید و عنوان کرد در زمینه هایی که دانشگاه بتواند کار ما را انجام دهد در قالب تفاهم نامه وتنظیم سند همکاری خواهیم داشت

مطالب مــرتبط