x
شورای اسلامی شهر رفسنجان در هفته ای که گذشت

شورای اسلامی شهر رفسنجان در هفته ای که گذشت

  رئیس واعضای شورای اسلامی شهررفسنجان با برپایی یک جلسه رسمی در سالن جلسات شورای شهر ، انجام یک دیدار مردمی ، برگزاری کمیسیون های تخصصی شورا و حضور درجلسات ومراسمات متعدد و بازدید از پروژه های جهادکشاورزی هفته پرکاری…


  • ۱۴۰۰/۱۲/۲۰

 

رئیس واعضای شورای اسلامی شهررفسنجان با برپایی یک جلسه رسمی در سالن جلسات شورای شهر ، انجام یک دیدار مردمی ، برگزاری کمیسیون های تخصصی شورا و حضور درجلسات ومراسمات متعدد و بازدید از پروژه های جهادکشاورزی هفته پرکاری را پشت سر گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان در چهلمین ویکمین نشست شورای اسلامی شهر که به ریاست سید حسین رحیمی و با حضور اعضای کمیسیون و شهردار رفسنجان در سالن جلسات شورای شهر برگزار شد،دراین نشست نمایندگان مردم در شورای شهر پس از بحث و تبادل نظر پیرامون مسایل و لوایح مختلف، چندین لایحه شهرداری را به تصویب رساندند.

دراین نشست رئیس واعضای شورا لایحه پیشنهاد  شهرداری مبنی راه اندازی دو فرهنگسرای قران ونهج البلاغه و ایثار وشهادت درسال ۱۴۰۱ را به تصویب رساندند.

در ادامه نیز لایحه های پیشنهادی شهرداری مبنی بر ایجاد جشنواره بیرق ظهور به مناسبت نیمه شعبان مطرح و با نامه فوق موافقت گردید.

همچنین ادامه این نشست چند لایحه در مورد آسفالت و املاک وشهرسازی به تصویب شورای مردمی ششم با حضور دو میهمان مهندس قندی مدیرعامل بازمان عمران و مهندس فتح اللهی رئیس اداره املاک شهرداری رسید.

دیدار مردمی سیدحسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهررفسنجان با حضور اعضای شورا و استماع مسایل و مشکلات شهروندان و رسیدگی به مطالبات آنها از دیگر اقدامات نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر بود.

برپایی کمیسیون های عمران ؛ معماری وشهرسازی، اقتصادی وسرمایه گذاری با کمیسیون فرهنگی؛ ورزش وجوانان بخش دیگری از اقدامات منتخبین مردم در هفته گذشته بود که به ترتیب به تصمیم گیری در خصوص لوایح ملکی شهروندان در بیست ویکمین کمیسیون عمران ؛ معماری و شهرسازی شورای شهر ، تصمیم گیری در ارتباط با لوایح شهرداری مبنی بر راه اندازی دو فرهنگسرا (ایثارو شهادت ؛قرآن و نهج البلاغه ) و ارائه برنامه های فرهنگی درسال ۱۴۰۱ و برگزاری جشنواره های اعیاد شعبانیه ازجمله جشنواره بیرق ظهور در بیست وسومین کمیسیون فرهنگی ؛ ورزش وجوانان شورای شهر و بررسی طرح توجیهی سرمایه گذاری درهشتمین کمیسیون اقتصادی وسرمایه گذاری اشاره کرد.

براساس این گزارش؛ در تشریح بازدیدهای صورت گرفته رئیس و اعضای شورا در هفته گذشته می توان به بازدید اعضای شورای شهر رئیس واعضای شورا به همراه رئیس اداره جهاد کشاورزی از چند طرح جهاد کشاورزی وهمچنین بازدید از برخی ازاماکن تاریخی شهر رفسنجان (دوشنبه های رفسنجان گردی) اشاره کرد.

اعضای مردمی ششم به مناسبت ولادت ابوالفضل (ع)  و روز جانباز طی دو مراسم از جانباز معزز حاج عباس اسماعیلی در صحن شورای شهر و جانبازان شاغل در شهرداری رفسنجان در دفتر شهردار  تجلیل کردند

همچنین منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر رفسنجان در هفته منتهی به اعیاد شعبانیه در مراسم ها و جلسات متعددی شرکت نمودند از جمله این مراسم ها می توان آیین غرس نهال در بلوار محمدی به مناسبت روز درختکاری ؛ حضور در آیین بازگشایی زورخانه امام علی (ع)؛ تکریم ومعارفه سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان رفسنجان وافتتاح نمایشگاه شیرینی خانگی و  هماهنگی اجرای کنسرت بزرگ خنده و جلساتی همچون کمیته فنی ؛ عمرانی ؛ کمیته شهرسازی  و کمیسیون عالی معاملات شهرداری برشمرد.

 

مطالب مــرتبط