x
شورای ششم حامی مراکز فرهنگی تربیت محور

شورای ششم حامی مراکز فرهنگی تربیت محور

رئیس شورای شهر در بازدید از مجموعه مکتب طهورا اعلام کرد از مراکز فرهنگی نخبه پرور و تربیت محور حمایت می کنیم.


  • ۱۴۰۳/۰۷/۱۴

به گزارش روابط عمومی شورای شهر رفسنجان، رئیس و اعضای شورای شهر در بازدید از مجموعه مکتب طهورا، از نزدیک با چشم انداز و رسالت این تشکل آشنا شدند.

عظیمی مدیر مکتب طهورا با اشاره به اقدامات این مجموعه، هدف این تشکل را تربیت نوجوان انقلابی و کادر مجرب جهت نشر قرآن و نهج البلاغه عنوان کرد و گفت: این مجموعه با کادرسازی برای نشر نهج البلاغه در مدارس و محلات رفسنجان و تولیدات رسانه ای با محتوای قرآنی طبق بیانیه گام دوم انقلاب فعالیت می کند.

در ادامه رئیس شورای شهر رفسنجان ضمن ابراز خرسندی از اقدامات بی نظیر این مجموعه، حمایت شورای شهر را از این گونه مراکز فرهنگی در سطح شهر اعلام کرد.

سیدحسین رحیمی بر اهمیت و ارزش نهادن به نسل آینده جامعه تأکید کرد و گفت: مسئله تربیت نسل آینده و سبک زندگی صحیح با مهارت آموزی و برخورد منطقی صورت می گیرد.

همچنین صباغ جعفری رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر با اشاره به فعالیت شهرداران دهه هشتادی در ۵۶ محله سطح شهر، استفاده از ظرفیت این افراد در فعالیت های مجموعه را مهم برشمرد.

وی افزود: دغدغه مقام معظم رهبری تربیت مدیر مجرب برای آینده کشور است که مکتب طهورا با هماهنگی و استفاده از ظرفیت بسیج شهرستان می تواند در این مسیر گام های بلندی را آغاز کند.

🔹در پایان با حضور رئیس و اعضای شورای شهر مقرر شد یک طرح جامع تهیه و تنظیم و جهت بررسی در کمیسیون فرهنگی شورای شهر ارائه گردد.

مطالب مــرتبط