x
ضرورت نظارت بر مجموعه های فرهنگی سطح شهر

ضرورت نظارت بر مجموعه های فرهنگی سطح شهر

رئیس شورای شهر رفسنجان در جلسه شورای فرهنگ عمومی به ضرورت نظارت دستگاه های اجرایی بر مجموعه های فرهنگی سطح شهر تأکید کرد.


  • ۱۴۰۳/۰۷/۱۱

به گزارش روابط عمومی شورای شهر رفسنجان، جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئول دفتر نماینده مردم و اعضای شورا در دفتر امام جمعه برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان در این جلسه به نقش بی بدیل معلمان در آموزش و تربیت دانش آموزان و توجه ویژه به مساجد پرداخت.

سیدحسین رحیمی همچنین با اشاره به اینکه برخی مجموعه های فرهنگی سطح شهر به محور بی فرهنگی تبدیل شده اند، گفت: مسئله سگ گردانی نیز نوعی فرهنگ غربی است که باید با آن برخورد جدی شود.

در این جلسه مسئله مبارزه با نفوذ فرهنگی که محوریت سخنان مقام معظم رهبری در دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس بود، مطرح شد و حاضران نظرات و دیدگاه های خود را پیرامون آسیب های اجتماعی ارائه کردند.

همچنین موضوع تشکیل کارگروه‌ های تخصصی شورای فرهنگ عمومی، ساماندهی فعالیت‌های فرهنگی و هنری و برگزاری برنامه روز جهانی کودک در تاریخ ۱۷ مهرماه در این جلسه مطرح و بررسی شد.

مطالب مــرتبط